دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد بوشهر عنوان کرد؛ بسترسازی دانشگاه آزاد برای ظهور توانمندی‌ دانشجویان

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد بوشهر گفت: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد بستر‌های لازم برای به منصه ظهور رساندن توانمندی‌ دانشجویان است.

به گزارش"بوشهرما". باقر گرگین  در نشست توجیهی با دبیران کانون‌ها، نشریات، تشکل‌ها و بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی با بیان اینکه رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد بستر‌های لازم برای به منصه ظهور رساندن توانمندی‌ دانشجویان است،

اظهار کرد: کسب مقام نخست تئاتر جشنواره رشد، کسب مقام چهارم کرسی‌های آزاداندیشی، کسب مقام برتر نشریات دانشجویی نشان از توانمندی‌های دانشجویان واحد بوشهر در زمینه‌های مختلف و دیدگاه مسئولان دانشگاه است.

وی عنوان کرد: همکاری دانشجویان با دانشگاه ضروری بوده؛ چراکه فعال بودن دانشجویان در برنامه‌های دانشگاه، از یک‌سو علاوه بر پویایی محیط و فضای دانشگاه، منجر خواهد شد برنامه‌ها با نتیجه بهتر و ثمربخش‌تری انجام پذیرد؛ و از سوی دیگر زمینه کسب مهارت و تمرین مسئولیت‌پذیری را برای دانشجویان فراهم خواهد کرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با اشاره به دستاورد‌های فعالیت‌های دانشجویی دانشجویان در سنوات گذشته، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف دبیران کانون‌های فرهنگی، تشکل جامعه اسلامی، سردبیران و مدیران مسئول نشریات دانشجویی و اعضای بسیج دانشجویی، شناسایی فعالان دانشجویی در حوزه مختلف برای ایجاد کارگروه‌های توانمند است.

گرگین با تشریح طرح همیار دانشجو مطرح کرد: اولویت بهره‌گیری از کار دانشجویی در حوزه روابط عمومی، هسته‌های ورزشی، سلف‌سرویس، فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی و... است که می‌تواند به‌عنوان عاملی برای کسب تجربه، تهیه بخشی از شهریه زمینه‌ساز حضور دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی باشد.

در این نشست که با حضور استادان مشاور تربیتی - فرهنگی و مسئول نهاد رهبری واحد خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد، دغدغه‌ها، مطالبات و نیازمندی کانون‌ها و تشکل‌ها بیان شد.

پایان پیام//