جمعه, 21 ارديبهشت 1403  -  2 ذي‌القعده 1445 -  10 می 2024


پژوهشگران و دانشمندان موجب ایجاد امید در جامعه می‌شوند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

جنوب امروز:مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز با بیان اینکه آنچه شایسته دانشگاه و جامعه است در این جلسه حضور دارد، توضیح داد: برای جامعه، ظرفیت ارزشمند نیروی انسانی پژوهشگر، دانشمند و فرهیخته که باعث ایجاد امید در جامعه می‌شود، یک سرمایه ارزشمند بوده که حس امید، امیدواری و انرژی مثبت حاصل از تفکرات در این فضا مملو است.

به گزارش "بوشهرما"حجت‌الاسلام مسعود داستار نتیجه فعالیت‌ها، تلاش و اقدامات دانشگاهیان، باید کاشت و برداشت نهال امید در دانشگاه و جامعه باشد، افزود: این اقدام ارزشمند و قابل احترام است. در حدیثی از امام علی (ع)، نقل شده که هر فردی جایگاه و شایستگی یک عالم را ببیند، درک کند و احترام بگذارد، در حقیقت خدای متعال را تکرم کرده؛ چراکه ماهیت علم و دانش، ذات پروردگار بوده و در حقیقت این جلسه، تجلیل از ذات احدیت است.

وی با تأکید بر اینکه اسرار فیزیک و متافیزیک، طبیعت و ماوراء طبیعت، آشکار و نهان و ... همه بیانگر قدرت بیکران الهی است، عنوان کرد: فعالیت هر پژوهشگر در شاخه علوم تخصصی خود در حقیقت اکتشاف تجلی خدا و قدرت او در طبیعت و در یک کلام، آشکار کردن علمی بوده که خداوند متعال در جهان هستی، ایجاد کرده است.

د