شنبه, 22 ارديبهشت 1403  -  3 ذي‌القعده 1445 -  11 می 2024


نشست سالانه مسولان نهاد در دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور در پایتخت انرژی کشور برگزار شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.00 (1 رای)

جنوب امروز:مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت : به همت دفتر نهاد رهبری دانشگاه و دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر این نشست به مدت ۳روز در عسلویه برگزار خواهد شد.

به گزارش "بوشهرما"به نقل ازروابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر،حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود داستار ، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت : به همت دفتر نهاد رهبری دانشگاه و دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر این نشست به مدت ۳روز در عسلویه برگزار خواهد شد.

داستار همچنین گفت : دراین نشست که مسولین کشوری واستانی نهاد و دانشگاه آزاداسلامی حضور دارند،ضمن بازدید از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه نفت ،گاز ، پتروشیمی وصنایع وابسته ، نشست های تخصصی نیز با مدیران این صنعت برگزار می شود.

وی گفت: الحمدالله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، متخصصین وجوانان این صنعت، علی الرغم محدودیت‌ها و تحریم های ضالمانه ، فعالیت ها واقدامات بی نظیری در پایتخت انرژی ایران انجام شده و کشور را از وابستگی به بیگانگان نجات داده اند.

داستار درپایان ضمن تشکر از مسولین نهاد ودانشگاه آزاد اسلامی، خواستار استمرار این نشست ها بین دانشگاه و این صنعت شد.

پایان پیام//