یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403  -  19 شوال 1445 -  28 آوریل 2024


دستور وزیر جهاد کشاورزی برای خرید توافقی خرمای دشتستان

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دستور وزیر جهاد کشاورزی برای خرید خرمای توافقی دشتستان صادر شد.

 ابراهیم رضایی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشستی که امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاونین وزیر و رئیس سازمان تعاون روستایی داشتیم موضوع خرمای دشتستان به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این نشست ارتباط تلفنی در حضور وزیر جهاد کشاورزی با وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس بانک کشاورزی برقرار شد و تصمیمات خوبی در مورد خرمای دشتستان اتخاذ شد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقرر شد به زودی تسهیلات مورد نیاز برای خرید خرمای دشتستان به صورت توافقی به شرکت‌های بومی اختصاص یابد.

وی با اشاره به اینکه خرید خرما در دستور کار سازمان تعاون روستایی و سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران برای برخی از مراکز و سازمان‌ها قرار گرفته است، ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد که مسئله خرمای دشتستان را تا انتها دنبال می‌کند.

رضایی خاطرنشان کرد: وزیر جهاد کشاورزی در این نشست به معاونان خود دستور داد که موضوع خرمای دشتستان تا رسیدن به قیمت مطلوب با جدیت پیگیری و دنبال شود.

وی ادامه داد: رئیس تعاون روستایی نیز در این نشست وعده داد که تسهیلات خرید خرما به زودی پرداخت می‌شود و شاهد قیمت خوبی برای خرید خرمای دشتستان خواهیم بود.

جدول های بروز