دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی حوادث کشف 100درصدی جرائم خشن درشهرستان بوشهر


کشف 100درصدی جرائم خشن درشهرستان بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

 

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از کشف 100 درصدی جرائم خشن در شهرستان بوشهر خبر داد.

بوشهرما:از بوشهر به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان بوشهر، ابراهیم عرب‌زاده از کشف صددرصدی جرایم خشن این شهرستان در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه پلیس در این مدت وقوع جرایم خشن 33 درصد کاهش داشته است.
عرب‌زاده در شرح جزییات بیشتری از عملکرد واحدهای پلیس این شهرستان از ابتدای مهرماه تا کنون اظهار داشت: با تقویت گشت‌های هدفمند و گسترش دامنه نفوذ فعالیت‌های انتظامی 6 باند سارقین کیف قاپ، اماکن و تلفن همراه منهدم که ضمن کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه تعداد 39 نفر سارق دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: وقوع جرایم عادی 23 درصد کاهش و کشف آن نیز 91درصد بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر افزایش ضریب امنیت اجتماعی در نتیجه مشارکت شهروندان و همکاری آنان با پلیس را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در مدت یاد شده شهروندان این شهرستان 7600 بار با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته‌اند که در این رابطه 2610 عملیات پلیسی انجام شده است.
 عرب‌زاده از عزم جدی پلیس در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد پیشگیری از جرم در سطح شهرها، تفرجگاه‌ها و سواحل این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای مهرماه تاکنون 49 نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر بیان کرد: در این مدت 640 عدد قلیان میوه‌ای از سطح سفره خانه‌ها و پارک‌های ساحلی جمع آوری شده و 333 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شده است.
وی از تعامل خوب دستگاه قضایی و همکاری شهروندان و اعضا پلیس افتخاری با فرماندهی انتظامی شهرستان تقدیر کرد.منبع فارس

تبلیغات