دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی حوادث تصادفهای فوتی در استان بوشهر 35درصد کاهش یافت


تصادفهای فوتی در استان بوشهر 35درصد کاهش یافت

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:رئیس پلیس راه استان بوشهر بوشهر گفت: تصادفهای منجر به فوت درون و برون شهری از ابتدای طرح نوروزی تا کنون در این استان 35 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ جابرپاپری یکشنبه شب در گفت وگو با ایرنا با اشاره به روان بودن ترافیک در محورهای خروجی و ورودی استان بوشهر افزود: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی بیشترین ترافیک در محورهای خروجی دالکی - کنارتخته و دیلم - خوزستان گزارش شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به حجم ترافیک جاده ها رانندگان بدون عجله و با توجه به نکات ایمنی اقدام به رانندگی کنند.
پاپری اظهار کرد: رانندگان از انجام تخلف های حادثه ساز از جمله سبقت، سرعت و تجاوز به چپ به خصوص در جاده های دو طرفه و استفاده از گوشی تلفن همراه در زمان رانندگی خودداری کنند.
وی گفت: انتظار می رود رانندگان با رعایت نکات ایمنی، سرعت مطمئنه و صبر و حوصله در زمان رانندگی از بروز حوادث تلخ در جاده ها پیشگیری کنند.
پاپری اضافه کرد: تمام محورهای ارتباطی استان بوشهر به وسیله خودروهای محسوس و نامحسوس رصد و در صورت وقوع هرگونه تخلف حادثه ساز بدون اغماض با رانندگان متخلف برخورد می شود.
وی با اشاره به روز طبیعت نیز گفت: تردد موتورسیکلتها در جاده های استان در 13 فروردین ممنوع و با خودروهای باری که در قسمت بار مسافر داشته باشند نیز برخورد می شود.
پاپری افزود: تردد خودروهای باری سنگین به غیر از خودروهایی که حامل کالاهای فاسد شدنی هستند در جاده ها تا 15 فروردین ممنوع است.

تبلیغات