دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی حوادث دستگیری سارقان مسلح موتورسیکلت در بوشهر


دستگیری سارقان مسلح موتورسیکلت در بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
بوشهرما:رئیس پلیس اگاهی استان از دستگیری دو نفر سارق مسلح موتورسیکلت در شهرستان بوشهر خبر داد.

 

به گزارش "بوشهرما"به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “جوشن سهرابی” گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه دو دستگاه موتورسیکلت سنگین در روز ۱۱ مهرماه ۹۹ در شهرستان بوشهر و شکایت مالباختگان، این موضوع بعه صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرت.
وی عنوان داشت: ماموران و کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پس از استفاده از روش های فنی، رصد اطلاعاتی و بررسی های میدانی صحنه جرم در نهایت به دو نفر متهم مظنون شدند و پس از هماهنگی قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه با اعزام دو تیم عملیاتی از اداره مبارزه با جرایم جنایی به شهرستان دشتستان و مخفیگاه متهمان، هر دوی آنها دستگیر و به پلیس اگاهی منتقل شدند.
سرهنگ سهرابی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه فشنگ جنگی کشف شد، خاطرنشان کرد: پس از روبرو شدن متهمان با دلایل و مستندات به ارتکاب سرقت مسلحانه اعتراف کردند و اظهار داشتند: موتورسیکلت ها را فروخته اند و اکنون مبلغ فروش موتورسیکلت در حسابش می باشد.
رئیس پلیس آگاهی استان با تاکید اینکه، تلاش برای دستگیری همدستان نامبرده و کشف موتورسیکلت های مسروقه ادامه دارد. گفت: طبق نظر کارشناس مربوطه ارزش موتورسیکلت های سرقتی حدود ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ارزش دارد.

تبلیغات