جمعه, 21 ارديبهشت 1403  -  2 ذي‌القعده 1445 -  10 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی حوادث فرمانده انتظامی استان بوشهر: طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان بوشهر اجرا شد


فرمانده انتظامی استان بوشهر: طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان بوشهر اجرا شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز اجرا شد که ضمن توقیف ۳۱ دستگاه خودرو، ۳۰۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

 سردار حیدر سوسنی صبح سه‌شنبه در حاشیه اجرای این طرح اظهار داشت: مأموران انتظامی استان طرح برخورد با خودروهای شوتی و شناسایی محل های عبور قاچاقچیان را به مدت ۷۲ ساعت در استان اجرایی کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی های مقطعی و کنترل محورهای فرعی استان، ۳۱ دستگاه خودروی حامل قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح انواع کالا شامل ابزار آلات صنعتی، لوازم خانگی، کالای پزشکی، پوشاک و پارچه، لوازم جانبی موبایل و … کشف شد، بیان داشت: کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه را ۳۰۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار سوسنی با اشاره به اینکه در این رابطه ۳۹ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این فرماندهی بوده که با برنامه‌ریزی و طرح ریزی عملیاتی، در طول شبانه روز محورهای مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد.

تبلیغات