جمعه, 21 ارديبهشت 1403  -  2 ذي‌القعده 1445 -  10 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی حوادث کاهش 47 درصدی جرایم خشن در استان بوشهر


کاهش 47 درصدی جرایم خشن در استان بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: جرایم خشن در سه ‌ماه اول سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 47 درصد کاهش داشته است.
    •  سردار حیدر عباس‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش‌های خوب صورت گرفته همراه با مشارکت مردمی، سرقت‌ها در سه ‌ماه اخیر کاهش 13 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است و کشفیات سرقت نیز از ابتدای سال‌جاری تاکنون افزایش 105 درصدی داشته که 30 درصد از این کشفیات مربوط به 6 ماه دوم سال 92 است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با تشکیل قرارگاه سرقت در مرکز استان و همچنین شهرستان‌های تابعه انتظار می‌رود که میزان کشف سرقت‌ها روند رو به رشد بیشتری داشته باشد و همچنین سرقت‌ها که همواره یکی از نگرانی‌های مردم به شمار می‌رود کاهش داشته باشد.

وی ادامه داد: جرایم خشن نظیر قتل، تجاوز به عنف و تیراندازی به سمت خودرو و منازل، در سه ‌ماه اول سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 47 درصدی داشته و در این مدت 98 درصد از جرایم خشن استان بوشهر نیز کشف شده است.

عباس‌زاده تصریح کرد: در موضع جرایم خشن به غیر از پنج مورد تیراندازی سطحی که جرحی نیز به دنبال نداشته است مابقی موارد همه کشف شده‌اند.

وی در ارتباط با قتل نیز بیان کرد: همه قتل‌های صورت گرفته در سال‌جاری به میزان 100 درصد در کمتر از 24 ساعت کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: تیراندازی‌ها نیز در مقایسه با سال گذشته 15 درصد کاهش داشته است.

عباس‌زاده بیان کرد: نظرسنجی‌ها در موضوع احساس امنیت و رضایتمندی مردم نیز نشان از عملکرد قابل قبول ماموران انتظامی استان بوشهر در ماه‌های اخیر بوده است.

 

تبلیغات