دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


وزیربهداشت دربوشهروعده داد: وضعیت درمانی استان بوشهر بهبود می‌یابد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
بوشهرما:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت وضعیت درمانی و بهداشتی استان بوشهر را بهبود داده است.
 سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در نشست با مسئولان استان بوشهر وضعیت درمانی استان بوشهر را بررسی کرد و افزود: اجرای این طرح وضعیت درمانی استان بوشهر را بهبود داده است که سال آینده با اجرای طرح‌های دیگر شاهد افزایش این بهبودی خواهیم بود.

وی ماندگاری پزشکان در نقاط دور‌دست و محروم را یکی از مهم‌ترین بخش‌های طرح تحول نظام سلامت دانست و گفت: با ماندگاری پزشکان در نقاط مختلف مشکلات درمانی مردم این مناطق برطرف شده است.

 وزیر بهداشت با تاکید بر افزایش رشته‌های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: برای تامین پزشکان و نیروهای درمانی متخصص لازم است مجوزهای راه‌اندازی این رشته‌ها اخذ شود.

هاشمی با تاکید بر افزایش سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در منطقه پارس جنوبی گفت: با توجه به  دریافت حق بیمه توسط تامین اجتماعی می‌توان به همان اندازه خدمات درمانی در عسلویه را افزایش داد.

 وی با اشاره به اینکه نوآوران سلامت به مردم مناطق محروم خدمات درمانی رایگان ارائه می‌دهند بر راه‌اندازی شعبه نوآوران سلامت در جنوب در استان بوشهر تاکید کرد.

فارس