سه شنبه, 01 خرداد 1403  -  13 ذي‌القعده 1445 -  21 می 2024


پرستاران نمونه استان بوشهر تجلیل شدند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)


بوشهرما: به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار از پرستاران خدوم و تلاشگر استان بوشهر در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر تجلیل شد.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی استانداربوشهر، با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) شغل پرستاری را از مشاغل با ارزش دانست و اظهار داشت: پرستاری از مشاغل با ارزش  در دین مبین اسلام محسوب می‌شود به طوریکه مردم شاهد تلاش و زحمت پرستاران به طور شبانه روزی در مراکز درمانی هستند.

وی با بیان اینکه پرستاران با الگو رفتن از حضرت زینب(س) صبر و حوصله در شغل خود بکار گرفته‌اند تصریح کرد: صبر و استقامت پرستاران  که قابل ستایش است از پرستار بزرگ دشت کربلا حضرت زینب(س) الگو برداری شده است.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری بوشهر هم با تبریک روز پرستار به نقش مهم پرستاران در اجرای طرح تحول نظام سلامت پرداخت و گفت: نقش مهم پرستاران در اجرای صحیح طرح تحول نظام سلامت در استان بسیار مهم و با اهمیت است که تلاش شبانه روزی پرستاران  نقش مهمی در اجرای بهینه طرح یاد شده دارد.

حسین پوپ توجه به جایگاه پرستاران را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد بتوان بستر مناسب و انگیزشی را برای ارائه خدمات بهتر فراهم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر هم با تبریک روز پرستار و سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) بیان کرد: نقش پرستاران در بخش درمان و پیشگیری از بیماری‌ها و در طرح تحول نظام سلامت کلیدی و مهم است.

علیرضا رئیسی با اشاره به نقش حساس و عاطفی پرستاران، گفت:  نام گذاری روز تولد حضرت زینب(س) به نام روز پرستار بیانگر الگوپذیری این گروه از خصلت‌های پرستار دشت کربلا است که این مهم سبب مباهات پرستاران است.

در این مراسم باشکوه 15 تن از  پرستاران نمونه و خدوم بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.