دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


سفیران سلامت؛ نماد مشارکت مردمی در اجرای برنامه‌های سلامت

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: نقش سفیران سلامت در برقراری پیوند کاری بین شبکه بهداشت و درمان و جامعه مهم و حایز اهمیت است و سفیران سلامت نماد مشارکت مردمی در اجرای برنامه‌های سلامت می‌باشند.

دکتر علی نگین تاجی در همایش سفیران سلامت که با حضور پرسنل شبکه و کارکنان مراکز بهداشتی درمانی در سالن اجتماعات این شبکه برگزار شد ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان افزود: آموزش و تربیت سفیران سلامت به‌عنوان راهکاری برای ارتقای توانمندی مردم در مراقبت از سلامت خود و مشارکت و همکاری خود مردم در پیشبرد برنامه متنوع سلامت که روز بروز در حال گسترش است به‌حساب می‌آید.

وی تأکید کرد: با اجرای برنامه تحول در حوزه بهداشت بیش‌ازپیش به همکاری و مشارکت مردمی در اجرای برنامه بهداشتی نیازمند خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به اجرای برنامه ملی خود مراقبتی و آموزش سفیران سلامت از سال گذشته تصریح کرد: با اجرای برنامه ملی خود مراقبتی بار اقتصادی وارده به اقتصاد ملی و بخش سلامت کاهش خواهد یافت و از گسترش میزان بیماری‌ها در جامعه خواهیم کاست.

در این مراسم ازتلاش‌های کارشناسان مراکز بهداشتی درمانی در راستای برنامه ملی خود مراقبتی تقدیر و هدایایی به‌رسم یادبود به آنان اهدا شد.