شنبه, 08 ارديبهشت 1403  -  18 شوال 1445 -  27 آوریل 2024


رئیس کل دادگستری بوشهر: حبس‌زدایی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان بوشهر است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: حبس‌زدایی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان بوشهر است و ۳۰۰ زندانی استان بوشهر با پابند الکترونیکی از زندان خارج شدند.

مهدی مهرانگیز  اظهار داشت: ارتباط با مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضائی استان بوشهر است که در این راستا برنامه‌های ملاقات مردمی به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی حبس‌زدایی را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار دستگاه قضائی استان دانست و خاطرنشان کرد: ۶۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی با تخصیص ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس آزاد شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به خارج شدن ۳۰۰ زندانی استان بوشهر از زندان با پابند الکترونیکی بیان کرد: حبس‌زدایی در دستگاه قضائی استان بوشهر را با راهکارهای مختلف دنبال می‌کنیم.

وی از تعیین تکلیف زمین‌های موات عسلویه به مساحت هفت هزار و ۴۲۹ هکتار خبر داد و افزود: برخورد با زمین‌خواری در دستور کار است و در این راستا سال گذشته هزار و ۱۵۵ هکتار اراضی متصرفی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان به بیت‌المال برگشت داده شد.

مهرانگیز از آزادسازی بخشی از اراضی نظامی در شهر بوشهر خبر داد و اضافه کرد: تعیین تکلیف کالاها در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان با جدیت دنبال شد و چهار هزار میلیارد تومان این کالاها به فروش رسید.

وی از تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۳۷۰ خودرو و موتورسیکلت توقیفی در استان بوشهر خبر داد و گفت: با پیگیری استاندار بوشهر اسناد ۱۲۴ هکتار زمین‌های تصرف شده در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر باطل و به نام دولت صادر شد.