یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403  -  19 شوال 1445 -  28 آوریل 2024


رئیس کل دادگستری استان بوشهر: مشکلات خانواده‌های زندانیان استان بوشهر بررسی می‌شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.50 (1 رای)

بوشهرما: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: دیدار خانواده‌های زندانیان استان بوشهر در دستور کار است و هر هفته با تعدادی از این خانواده‌ها دیدار و وضعیت آنها را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

 مهدی مهرانگیز بعد از ظهر سه شنبه در دیدار تعدادی از خانواده‌های زندانیان با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه در خصوص حمایت از زندانیان و خانواده آنها گفت: این دیدارها به صورت هفتگی در دستور کار دستگاه قضائی استان بوشهر قرار گرفته و هر هفته با تعدادی از این خانواده‌ها دیدار می‌کنیم و وضعیت آنها را مورد بررسی و حمایت قرار می‌دهیم که در همین راستا برخی از خانواده‌ها با مسائلی روبرو هستند که با کمک‌های مختلف بتوانیم مشکلاتشان را به حداقل برسانیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: به همه حوزه‌هایی قضائی تاکید کردم تا پرونده زندانیان این خانواده‌ها را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دهند و از بیشترین ارفاق‌های قانونی استفاده کنند زیرا برخی از این زندانیان سرپرست خانواده هستند.

وی افزود: البته علاوه بر حمایت و تحت پوشش قراردادن این خانواده‌های نیازمند و کمک‌های معیشتی باید با اتخاذ راهکارهای مناسب و با آموزش‌های لازم و توانمند سازی و اصلاح فرد زندانی تلاش شود تا زندانی بعد از آزادی بتواند در جامعه جهت پوشش خانواده خود فعالیت سالم داشته باشد.

در این دیدارها رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، مدیر کل زندان‌های استان بوشهر و مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان بوشهر با این خانواده‌های نیازمند دیدار و بسته‌های معیشتی، و کمک‌های نقدی و هدیه کمک تحصیلی به آنها اهدا شد.

پایان پیام//