جمعه, 21 ارديبهشت 1403  -  2 ذي‌القعده 1445 -  10 می 2024


بلاتکلیفی آزمون استخدامی نیروگاه عسلویه(مپنا)

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.25 (2 رای)

بوشهرما:تقریبا یکی سالی از ثبت نام در آزمون استخدامی در نیروگاه سیکل ترکیبی عسلویه (مپنا) می‌گذرد و هنوز تکلیف برگزاری آزمون مشخص نشده است. در‌طی این یک سال حدود ۳۰ آزمون، از آزمون‌های سازمان سنجش گرفته تا نهاد‌های خصوصی مثل پتروشیمی‌ها و سایر ارگان ... آزمون‌های آن‌ها برگزار شده و نتایج نهایی آن‌ها نیز اعلام شد. اینکه چرا و به چه دلیل این آزمون برگزار نشده است سوالی مبهم برای ما داوطلبان شده و از هر جا پیگیری میکنیم جواب مشخصی نگرفته ایم.

 

با بییندگان برق نیوز:با سلام و احترام خدمت شما خبرگزاری محترم

بنده به نمایندگی از حدود ۹۰۰ نفر مزاحم شما برای پیگیری موضوع استخدامی در نیروگاه سیکل ترکیبی عسلویه (مپنا) شده ام.

تقریبا یکی سالی از ثبت نام در آزمون استخدامی می‌گذرد و هنوز تکلیف برگزاری آزمون مشخص نشده است. در‌طی این یک سال حدود ۳۰ آزمون، از آزمون‌های سازمان سنجش گرفته تا نهاد‌های خصوصی مثل پتروشیمی‌ها و سایر ارگان ... آزمون‌های آن‌ها برگزار شده و نتایج نهایی آن‌ها نیز اعلام شد. اینکه چرا و به چه دلیل این آزمون برگزار نشده است سوالی مبهم برای ما داوطلبان شده و از هر جا پیگیری میکنیم جواب مشخصی نگرفته ایم.
 
آیا واقعا بیماری کرونا باعث به عقب افتادن این آزمون شده است؟ اگر این طور هستش چطور آزمونی مثل آزمون سراسری با داوطلبان بیش از یک میلیون با نهایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است؟! طی یکی دو‌ماه گذشته نهادی به اسم... (در صورت نیاز اعلام خواهد شد) اقدام به استخدام در نیروگاه سیکل ترکیبی عسلویه کرده است، ومعلوم نیست طبق چه اصولی اقدام به استخدام میکند، اگر رزومه فردی ملاک استخدام هستش پس تکلیف فیلتر آزمون چه می‌شود؟ حال درخواست ما این است که چرا این آزمون طی این یک سال برگزار نشده است؟ چرا سیکل ترکیبی هنگام در استان هرمزگان که همزمان با این آزمون فراخوان زده بود برگزار شده و دواطلبان منتظر جواب نهایی هستند؟ آیا واقعا دلیل برگزار نشدن این آزمون شرکت خصوصی بوده که ذکر کرده ام و نیرو‌های جذب شده با رابطه جذب شده اند؟ لطفا در صورت امکان از مراجع مربوطه پیگیری کرده و جواب مشخصی به ما داوطلبان ارایه شود.