دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


نخستین آشیانه پرواز فوق سبک در بوشهراحداث شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.00 (1 رای)

بوشهرما:مديرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از احداث نخستین آشیانه پرواز فوق سبک در فرودگاه بوشهر خبر داد و اظهار کرد که در صورت پشتیبانی بخش خصوصی، امکان راه‌اندازی ایر تاکسی هوایی در این فرودگاه وجود دارد.

به گزارش "بوشهرما"به نقل ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دهقان منشادی، بر ضرورت ايجاد زيرساخت در صنعت هوانوردی عمومی فرودگاه بوشهر تاکید کرد و گفت: اکنون نخستين آشيانه پرواز فوق سبک با همکاری اداره کل بنادر و دريانوردی در اين فرودگاه راه اندازی شده است تا زمينه برای سرمايه‌گذاری شرکت‌ها در بخش هوانوردی عمومی فراهم شود.

وی افزود :  هزینه ساخت این آشیانه حدود ۳۰۰ میلیون تومان بوده است و در جریان ساخت این آشیانه، جز در مراحل اداری‌، با مشکلی مواجه نشده‌ایم.

دهقان منشادی اظهار کرد: در همین راستا یک شرکت هواپیمایی وارد این بخش شده و در حال حاضر کارهای ثبت آن به اتمام رسیده‌است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم اکنون این آشیانه پرواز های آموزشی و تفریحی را پوشش می‌دهد و با همکاری بخش خصوصی در آینده قابلیت پشتیبانی از ایر تاکسی را نیز دارد .

 وی یادآور شد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در این فرودگاه رعایت می‌شود و مراحل ضدعفونی و نظارت بر پروتکل‌ها به طور منظم انجام می‌شود.