دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


طرح ملی تولید فیلم های نرمش صبحگاهی در مدارس استان بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
بوشهرما:رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از شروع طرح ملی تولید فیلم های نرمش و ورزش صبحگاهی در مدارس استان بوشهر خبر داد.

به گزارش "بوشهرما" به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، منوچهر هوشیار در آیین شروع این طرح ملی با اشاره به انتخاب استان بوشهر به عنوان دبیرخانه کشوری تولید فیلم‌های ورزش دانش آموزی گفت: در این طرح ملی دانش آموزان پسر مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در قالب گروه‌های سه نفره با حفظ پروتکل های بهداشتی در محیط باز در کنار جاذبه‌های طبیعی و آثارهای تاریخی و باستانی سراسر استان اقدام به نرمش و ورزش صبحگاهی می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از ضبط و تدوین فیلم های نرمش و ورزش صبحگاهی این فیلم‌ها به دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش ارسال می‌شود.

هوشیار اضافه کرد با توجه به فعالیت‌های آموزشی و درسی دانش آموزان در فضای مجازی و کاهش تحرک آن‌ها، به این دلیل ترویج ورزش و تحرک بدنی به ویژه ورزش صبحگاهی جهت جلوگیری از ناهنجاری های بدنی، ساختار قامتی و ارتقا آمادگی جسمانی دانش آموزان مهم است.

رییس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر عنوان کرد: تولید فیلم‌های ورزشی تا پایان دی‌ماه در سراسر استان انجام می‌شود و بارگذاری در شبکه شاد، در اختیار همه دانش‌آموزان قرار می‌گیرئ.

وی در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره استانی ورزش صبحگاهی  در فصل پاییز گفت: با بررسی هیات داوران، از آثار برتر جشنواره استانی تجلیل می‌شود.