دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


درس آشنایی با دفاع مقدس ظرفیت علمی و فرهنگی معنوی دانشگاه است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.50 (1 رای)

بوشهرما: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهرگفت :درس آشنایی با دفاع مقدس در امتداد راه شهداست که ظرفیت علمی و فرهنگی معنوی در دانشگاه به شمار می‌رود.

 «اسماعیل عبدالهی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در  نشست مجازی رؤسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به تعامل و همکاری دو جانبه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس و دانشگاه آزاد بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه های آزاد اسلامی استان به نفس قدسی شهدای گمنام معطر شده است.

وی با بیان اینکه یادمان شهدای گمنام زیارتگاه و جایگاه ارزشمندی است که بار مثبت در دانشگاه ها دارد، گفت: درس آشنایی با دفاع مقدس در امتداد راه شهداست که از ظرفیت علمی و فرهنگی معنوی در دانشگاه به شمار می رود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به وجود سه هزار و 700 رشته تحصیلی و حضور 300 هیئت علمی در این دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به مردم و انقلاب است.

عبداللهی دانشگاه آزاد اسلامی را مولود انقلاب خواند و افزود: باید کتاب های دفاع مقدس پردازش و چاپ شوند.

وی از امضای 30 تفاهم‌نامه بین دستگاه های اجرایی و این دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: مرزبندی برای کشور زیان‌بار است، باید یکدیگر را تقویت کنیم