یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403  -  19 شوال 1445 -  28 آوریل 2024


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر:شعر و ادبیات اثرگذارترین و لطیف‌ترین بستر‌های تربیتی است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، شعر و ادبیات را یکی از اثرگذارترین و لطیف‌ترین بستر‌های تربیتی دانست و تأکید کرد: معرفی الگو‌های تربیتی در قالب شعر و برنامه‌های ادبی، می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

به گزارش خبرگزاری "بوشهرما"، سعید رازقی دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی «مشاعره علوی» از سری برنامه‌های سومین جشنواره «امامت و مهدویت» دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیار خرسندیم که جشنواره مشاعره علوی که به همت و میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و با مشارکت دیگر نهاد‌های فرهنگی این استان برگزار شده، مورد اقبال و رضایت مردم و مسئولان ارشد استان بوشهر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین راه‌های اثرگذاردر جوانان و نوجوانان به‌لحاظ تربیتی و هویتی، معرفی الگو‌های برتر تربیتی است، اضافه کرد: بدون تردید سیره اخلاقی، رفتاری و عملی امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام به‌عنوان بالاترین تربیت یافته مکتب پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سؤالات، نیاز‌ها و خلأ‌های وجودی امروز نسل جوان ما باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، شعر و ادبیات را یکی از اثرگذارترین و لطیف‌ترین بستر‌های تربیتی دانست و تأکید کرد: معرفی الگو‌های تربیتی در قالب شعر و برنامه‌های ادبی، می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بوشهر در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی همواره از استان‌های پیشرو بوده و دارای جایگاه بسیار خوبی است و برگزاری چنین مراسم فرهنگی که آمیخته با روح هنر بوده، بدون تردید سبب ارتقای جایگاه و دستاورد‌های فرهنگی - تربیتی خواهد شد و ضروری است سرمایه‌گذاری ویژه‌ای برای دعوت و مشارکت نسل نوجوان و جوان در این رویداد‌ها صورت پذیرد.

پایان پیام//