یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403  -  19 شوال 1445 -  28 آوریل 2024


مرکز رشد و شتاب‌دهنده بسیج در دانشگاه پیام نوربوشهر افتتاح شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:مرکز رشد و شتاب دهنده بسیج در دانشگاه پیام نور بوشهر با حضور مسوولان و جمعی از دانشجویان این دانشگاه با هدف ارائه محصولات فناورانه افتتاح شد.

 فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر ظهر یکشنبه در این آئین افتتاحیه که همراه با بدرقه دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان بوشهر به سرزمین‌های نور بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: علم اقتدار آفرین است و توان مدیریت بر محیط پیرامون خود را محیا می‌کند.

سرتیپ علی رزمجو با بیان اینکه در دانشگاه پیام نور علم و فناوری رشد فزاینده‌ای را در علوم و فنون گوناگون انقلاب داشته است افزود: دانشگاه‌ها اقدامات بسزایی را در راستای رشد و بالندگی مسائل اساسی کشور همچون علم و فناوری، آبادانی، عمران و غیره.. ایفا نموده‌اند.

وی با اشاره به نقش مهم رشد و توسعه در کشور اظهار کرد: رشد و توسعه سبب بصیرت افزایی جامعه، قدرت و رسیدن کشور به ثروت‌های عظیمی می‌شود.

وی با بیان اینکه دین سبب پیشرفت در عرصه‌های مختلف می‌شود اذعان کرد: شایسته است با ادغام معرفت دینی، ایمان، تقوا و ارتقا علوم و فنون شاهد دستاوردهای بسیار عظیمی در راستای اهداف انقلاب باشیم.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با بیان اینکه بسیاری از دستاوردها و موفقیت‌ها در مراکز علمی دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: توسعه علوم و فنون اسلامی و علمی به همراه ارائه محصولات فناورانه از اهداف اصلی افتتاح مرکز رشد شتاب دهنده بسیج در دانشگاه پیام نور شهرستان بوشهر است.

سردار رزمجو با اشاره به نقش بسزای استان بوشهر در کشور تصریح کرد: استان بوشهر در عرصه‌های مختلفی همچون اقتصاد، دیانت، حماسه آفرینی و استکبار ستیزی تاکنون نقش بسزایی را در کشور ایفا کرده است.

سرتیپ رزمجو در پایان با بیان اینکه سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در جهت اشتغال دانشجویان آمادگی دارد و از ایده‌های فناورانه آنها استقبال می‌کند گفت: به برکت مجاهدت‌های شهدا در دوران دفاع مقدس و تلاش‌های بی‌وقفه دانشمندان و دانشجویان، کشور در زمینه‌های مختلف خودکفا و دارای بروزترین تجهیزات می‌باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بوشهر نیز در این آئین افتتاحیه گفت: شایسته است مراکز رشد در دانشگاه با توجه به امکانات آزمایشی لازم که در اختیار دارند بتوانند در زمینه‌های مختلفی همچون لیزر و هسته‌ای دانشگاه را به دستاوردهای جدیدی برسانند.