یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403  -  19 شوال 1445 -  28 آوریل 2024


گام‌های بزرگی برای توسعه صنایع در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا شده است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: استاندار بوشهر از افزایش تولید و اشتغال در استان بوشهر با اجرای طرح‌های صنعتی در نقاط مختلف استان خبر داد.

 احمد محمدی‌زاده صبح یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های اقتصادی در شهرستان گناوه اظهار داشت: گام‌های بزرگی برای توسعه صنایع در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا شده است.

وی از افزایش تولید و اشتغال در استان بوشهر با اجرای طرح‌های صنعتی در نقاط مختلف استان خبر داد و اضافه کرد: توسعه اشتغال به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است.

معاون امور اقتصادی استانداری بوشهر نیز با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: همه ما مسئولان باید شکرگزار باشیم که در نظام مقدس اسلامی توفیق خدمت به مردم را داریم و باید با تمام توان و احساس تکلیف در این جنگ اقتصادی با توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم.

علی باستین افزود: امروز همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۲ پروژه اقتصادی شامل اولین کارخانه تولید انواع فندک آشپزخانه و دستی در شهرک صنعتی بندر ریگ گناوه اولین کارخانه مرغ مادر در منطقه ساحلی جنوب کشور با هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

وی گفت: روزبه روز شاهد پیشرفت‌های زیادی در حوزه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر هستیم و این استان با فرماندهی استاندار بوشهر به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

وی پیرامون شرایط اقتصادی در شهرستان گناوه بیان کرد: اقتصاد شهرستان گناوه بیشتر بر مبنای تجارت دریایی شکل گرفته و معیشت و امرار معاش بیشتر بر مبنای دریا است.

وی بیان کرد: با توجه به نوساناتی که در بخش تجارت دریایی و ته لنجی به وجود می‌آید از سرمایه گذاران و تجار گناوه دعوت می‌کنیم در حوزه صنعت و تولید سرمایه گذاری کنند.

وی گفت: شرایط و مقدمات کار برای سرمایه گذاری در استان فراهم و آماده است و دولت خدمت گذار و ما مسئولان آماده همکاری با سرمایه گذاران هستیم و از آنها استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: ضمن تقدیر از سرمایه گذاران بخش خصوصی استان بوشهر، از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان دعوت می‌کنیم.

این کارخانه با سرمایه گذاری چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی بندر ریگ شهرستان گناوه احداث شده است.

این کارخانه زمینه اشتغال ۲۶۵ نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است. محصولات این کارخانه شامل فندک دستی، کپسول اجاق مسافرتی و کپسول گاز فندک است که امروز با حضور مسئولان افتتاح شد.

فاز دوم این پروژه نیز در دست اجرا است که تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.