یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403  -  19 شوال 1445 -  28 آوریل 2024


راه اندازی آزمایشگاه مرجع بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با هدف سهولت در دریافت خدمات آزمایشگاهی و روان‌سازی دریافت این خدمات، آزمایشگاه مرجع جنوب استان در بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

"حسن اسماعیلی" روز سه شنبه در آئین بهره‌برداری از سومین آزمایشگاه مرجع بیمارستانی تامین اجتماعی استان بوشهر در عسلویه اظهار کرد: آزمایشگاه بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه بعنوان سومین مرجع آزمایشگاهی در جنوب استان راه اندازی و بخش هورمون به خدمات آزمایشگاهی این بیمارستان افزوده شد.

وی در خصوص اجرای طرح آزمایشگاه مرجع، عنوان کرد: در این طرح که پیش از این در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و بیمارستان مهر برازجان اجرا شده، آزمایشاتی که در سایر مراکز درمانی تامین اجتماعی استان انجام آن میسر نمی باشد با انتقال نمونه ها به آزمایشگاه‌های مرجع انجام می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح کاهش هزینه های خدمات آزمایشگاهی بر دوش مردم و سهولت دسترسی بیمه شدگان تامین اجتماعی به این خدمات در کلیه نقاط استان است.

اسماعیلی با اشاره به توسعه خدمات آزمایشگاهی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان عنوان کرد: به منظور رضایمندی مراجعین، به طرح آزمایشگاه مرجع بسنده نشده و از طریق عقد تفاهم نامه با آزمایشگاه‌های استان دریافت برخی دیگر از خدمات آزمایشگاهی نیز فراهم شده است.

پایان پیام//