شنبه, 08 ارديبهشت 1403  -  18 شوال 1445 -  27 آوریل 2024


جذب ۳۰۰ میلیارد تومان برای بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی هسته‌ای بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهر ما: استاندار بوشهر گفت: برای تجهیز بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی هسته‌ای حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده که سال آینده این مجموعه به بهره برداری می‌رسد.

 احمد محمدی‌زاده سه‌شنبه شب نشست با بسیج جامعه پزشکی استان و تجلیل از فعالان کادر درمان که در پیاده روی اربعین مشارکت داشته اند با اشاره به اهمیت بسیج و بسیجی اظهار داشت: امام راحل در ابتدای شکل گیری بسیج فرمودند که امیدوارم روزی بسیج جهانی اسلام تشکیل شود و امروز شاهد هستیم که در جای جای منطقه، بسیجیان حضوری مؤثر دارند.

وی افزود: در عراق و یمن و لبنان و سوریه و سایر نقاط خاورمیانه شاهد حضور مؤثر گروه‌های بسیجی و حزب اللهی هستیم که خواب را بر دشمنان حرام کرده اند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه درمان و آب و راه از موضوعات محوری استان است خاطر نشان کرد: برای توسعه این حوزه‌ها از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌گیریم.

محمدی زاده با اشاره به راه اندازی بخش جراحی بیمارستان امیرالمومنین بوشهر تصریح کرد: طبقه چهارم و پنجم این بیمارستان بزودی افتتاح می‌شود و خدمات رسانی لازم را ارائه می‌کند.

وی اضافه کرد: تا خرداد سال آینده مجتمع آزمایشگاهی تخصصی بیمارستان قائم سپاه مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر از تجهیز و راه اندازی بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی هسته‌ای بوشهر خبر داد و گفت: برای تجهیز بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی هسته‌ای حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده که سال آینده این مجموعه به بهره برداری می‌رسد.

محمدی زاده بیان کرد::مجتمع درمانی دکتر آرامی تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد که ۶۰ مطب تخصصی برای این مجموعه پیش بینی شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم تاکنون ۸۰۰ تخت جدید بیمارستانی در استان شروع به ساخت شده که حداقل ۶۰۰ تخت تا دو سال آینده وارد مدار می‌شود.

پایان پیام//