دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


استفاده رایگان مسافران از ساحل و تحمیل هزینه میلیاردی بر دوش شهروندان بوشهری

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

زندی‌نیا گفت: یکی از مشکلات مدیریت شهری در سال‌های اخیر استفاده رایگان مسافرین از ساحل و تحمیل هزینه میلیاردی بر دوش شهرداری از جیب شهروندان می باشد که بایستی با اصلاح ساختار کهنه سرمایه گذاری در شهرداری حل گردد.

به گزارش "بوشهرما"؛ ایمان زندی‌نیا رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر؛ دوسال تعطیلی سرویس های بهداشتی با مصوبه ستاد کرونا وعدم رسیدگی به آنها در این مدت موجب از بین رفتن بسیاری از تجهیزات گردیده بود که لاجرم تعمیرات اساسی را ضروری می نمود.

زندی‌نیا افزود: این موضوع یعنی تعمیرات سرویس‌های بهداشتی از یک ماه گذشته آغاز و در نیمه دوم آبان‍‌ماه تکمیل خواهد گردید و با انتخاب پیمانکار جهت نگهداری از طریق مناقصه به بهره برداری عموم خواهد رسید.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر یکی از مشکلات مدیریت شهری در سال‌های اخیر استفاده رایگان مسافرین از ساحل و تحمیل هزینه میلیاردی بر دوش شهرداری از جیب شهروندان می باشد که بایستی با اصلاح ساختار کهنه سرمایه گذاری در شهرداری حل گردد.

وی بیان کرد: بسیاری از معضلات امروز بابت پرت بودن حواس‌ها به موضوعات دیگر بود که شصت میلیارد از بودجه شهر را بلعید و امروز با انبوهی از مطالبات متراکم مردمی مواجه هستیم و به جای نشاط اجتماعی یک نارضایتی شدید رو به وجود آورده است.

 

انتهای پیام/