دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


اختصاص ۷۰ میلیارد تومان به تکمیل تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:۷۰ میلیارد تومان به تکمیل تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی بوشهر اختصاص یافت

به گزارش "بوشهرما"رئیس شورای شهر بوشهر گفت: امسال ۳۵ میلیارد تومان از اعتبارات شهری و همین میزان نیز از اعتبارات استانی برای اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی اختصاص یافت تا با همراهی شهرداری و دولت به سرانجام برسد.

وحید نیک روش افزود: نهضت آسفالت کوچه‌ها و معابر در بندر بوشهر آغاز شده است و تا پایان امسال ۱۰۰ هزار متر مکعب از این معابر بهسازی و آسفالت می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۸۰ کوچه نیازمند آسفالت در این شهر شناسایی شده است که ۱۰۰ مورد تا پایان سال و ۸۰ مورد باقیمانده در سال آینده آسفالت می‌شود.

رئیس شورای شهر بوشهر ادامه داد: میزان استاندارد سرانه فضای سبز شهری کشور ۹ متر مربع است در حالی که این میزان در بوشهر کمتر از پنج متر است که باید برای رساند آن به حد استاندارد برنامه ریزی شود.

نیک روش اعلام کرد: اکنون در این راستا ۲ پروژه ایجاد فضای سبز در جفره و تنگک اجرایی شده و احداث ۲ پارک در محله تنگک سوم و گذر امام علی نیز در مرحله مطالعاتی است و سال ۱۴۰۲ اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی بندر بوشهر نیز وضعیت بسیار بدی دارد که امسال ۲۰۰ میلیارد تومان برای خریداری اتوبوس‌های شهری پیش بینی و طرح آن از سوی شهرداری ارائه شده است تاپس از بررسی به وزارت کشور ارائه شود.

در این آیین ۱۵ پروژه شهرداری بوشهر با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان اجرایی و افتتاح شد.

پایان پیام//