دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


اجرای ۱۱ برنامه فرهنگی از عید قربان تا غدیر در بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر از برنامه ریزی و هماهنگی برای اجرای ۱۱ برنامه فرهنگی در سطح شهر بوشهر از عید سعید قربان تا عید غدیر خم خبر داد.

 حمیده هلال بحر صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه امامت و عیدالله اکبر، اظهار داشت: عید غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت و سپردن پرچم رفیع اسلام محمدی بر دستان بهترین مردم جهان مولای متقیان علی علیه السلام است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: با توجه به اهمیت گرامیداشت عید غدیر در احادیث و روایات در راستای بزرگداشت این ایام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندر بوشهر تلاش دارد برنامه‌های متنوعی را اجرا کند.

وی به برخی از برنامه‌ها از جمله جشن عید سعید قربان در میدان رئیس‌علی دلواری، اشاره کرد و ادامه دادک برگزاری جشن دهه امامت در آرامگاه شهدای گمنام در پارک شغاب از دیگر برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اجرای کاروان شادی با اجرای سرود در سطح شهر، خاطرنشان کرد: جشن دهه امامت در میدان انقلاب، مسجد خاتم الانبیا (ص) محله شکری، تنگک دوم، جشن روز غدیر در مصلی نماز جمعه، اجرای ۶۰ غرفه از میدان رئیس‌علی دلواری تا میدان قدس، جشن عید غدیر در میدان رئیس‌علی دلواری و محله سادات در خیابان امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌ها است.

هلال بحر افزود: تاکید کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر اجرای جشن‌ها با رویکرد مردمی بوده و از ظرفیت سمن‌ها، هیئت‌های مذهبی و گروه‌های فرهنگی در این اعیاد استفاده خواهد شد.