جمعه, 21 ارديبهشت 1403  -  2 ذي‌القعده 1445 -  10 می 2024


رییس شورا مطرح کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام ، آسفالت کوچه ها و توجه به محالت کم برخوردار سه اولویت اصلی،شورای ششم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهر ما: رییس شورای شهر بوشهر گفت تکمیل پروژه های نیمه تمام ،آسفالت کوچه ها و توجه به محلات کم برخوردار سه اولویت اصلی شورای ششم بوده است وحید نیک روش در نشست اعضای شورا با اهالی کوی نیدی در قالب پویش ۴۸ ماه خدمت ۴۸ جلسه پاسخگویی در ۴۸ مسجد گفت در ابتدای شورای ششم سه اولویت اصلی شورا تکمیل پروژه های نیمه تمام ، آسفالت کوچه ها و توجه به محالت کم برخوردار بود که خوشبختانه گام های خوبی در هر سه اولویت برداشته شده است . رییس شورا تکمیل و افتتاح تقاطع سردار شهید سلیمانی ، بهربرداری از گذر شهید گرد ، افتتاح چرخ و فلک ، انتخاب سرمایه گذار دو پروژه فانوس دریایی و عمارت بیلیارد از مهمترین اقدامات در حوزه پروژ های نیمه تمام عمرانی برشمرد .
نیک روش با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های جدی شهروندان و اعضای شورا آسفالت کوچه ها بود از همین رو از سال گذشته اقدام جهادی بسیار خوبی در زمینه آسفالت معابر و کوچه ها شروع شده که با تامین اعتبار الزم تا پایان سال تمامی کوچه های خاکی شهر بوشهر آسفالت و از سال آینده برنامه ریزی جهت روکش آسفالت خیابانها و معابر در دستور کار قرار خواهد گرفت .

رییس شورا از توجه جدی شورای ششم به حوزه بهداشت و سالمت خبر داد و گفت تشکیل کمیسیون بهداشت و سالمت شورا ، جمع آوری سگهای بالصاحب ، پیگیری جابجایی
سایت دفن پسماند و بهسازی سرویس های بهداشتی سطح شهر از مهمترین اقدامات در این حوزه بوده .
نیک روش تصریح کرد در حوزه ترافیک شهری در خیابانهای پرتردد طرحی ارائه دادیم تاکنون نتیجه ای نداشتیم . وی در مورد زمین نیروگاه اتمی در خیابان امام خمینی گفت : از ابتدای شورای ششم پیگیریهای زیادی داشته و با رییس سازمان انرژی اتمی در سفری که به بوشهر داشت مذاکراتی داشتیم که تا کنون نتیجه ای نداشته از همین رو از جناب استاندار و فرماندار درخواست داریم پیگیری خاصی در این مورد داشته باشند تا یک کار ماندگار برای شهر صورت گیرد. نیک روش با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه فرهنگی گفت: برنامه ها فرهنگی بسیار خوبی در مناسبت های ملی و مذهبی اجرا شده و یکی از اقدامات شاخص موافقت با تشکیل شورای فرهنگی اجتماعی محالت با محوریت مساجد بود که مقدمات راه اندازی این شورا در تعدادی از محالت شهر بوشهر صورت گرفته است .

رییس شورا در پایان از بهسازی ۷زمین چمن مصنوعی در محالت شهر بوشهر خبر داد و گفت بزودی شاهد بهسازی زمین چمن محله نیدی خواهیم بود .