جمعه, 21 ارديبهشت 1403  -  2 ذي‌القعده 1445 -  10 می 2024


برگزاری نشست هم اندیشی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر با مدیر عامل موسسه کشتی سازی شهید محلاتی

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)
بوشهر ما: نشست هم اندیشی احسان بهمیاری سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر با علی دارابی مدیر عامل موسسه کشتی سازی شهید محلاتی بوشهر برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر؛ دکتر احسان بهمیاری سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر ضمن گرامیداشت هفته دولت، و یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای طی یک سال اخیر به همت و حمایت مسئولان نسبت به توسعه زیرساخت ها با توجه به بضاعت و اعتبارات تخصیص یافته ارتقاء یافته است. امیدواریم که در آینده بتوانیم خدمات مطلوبی به جامعه هدف دانشجویان و استادان در راستای ماموریت دانشگاه و توسعه اشتغال در جامعه ارائه بدهیم.
 
بهمیاری در خصوص از جمله اقدامات صورت گرفته در دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی استان، اضافه کردن رشته های موردنیاز استان با آمایش و پیوست اشتغال، جذب اعتبار و توسعه پروژه های عمرانی، پیگیری و راه اندازی پل عابر پیاده مقابل دانشکده فنی و حرفه ای امام خامنه ای یاد و اظهار کرد: که جا دارد از دولت محترم، مسئولان استانی و ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای تقدیر و تشکر خود را داشته باشیم.
 
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر گفت: ظرفیت خوبی در راستای ایجاد اشتغال پایدار در استان بوشهر وجود دارد و ما در دانشگاه فنی و حرفه ای بدنبال توسعه آموزش و ایجاد رشته های مورد نیاز جهت پوشش این ظرفیت ها در استان هستیم.
 
بهمیاری اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر این آمادگی را دارد که در زمینه ساخت قطعات مورد نیاز موسسه کشتی سازی شهید محلاتی با همه ظرفیت و پتانسیل خود برای توسعه و اشتغال استان در کنار موسسه کشتی سازی شهید محلاتی فعالیت نماید.
 
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر از آمادگی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری با موسسه کشتی سازی شهید محلاتی بوشهر در آينده نزديك خبرداد.
 
علی دارابی مدیر عامل موسسه کشتی سازی شهید محلاتی بوشهر گفت: ما ارتباط علمی زیادی با موسسات دانشگاهی داریم چرا که نیاز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی سازمان را از دانشگاه تامین می کنیم.
 
دارابی افزود: شرایط فعالیت برای انجام كارهاي پژوهشي در موسسه کشتی سازی شهید محلاتی وجود دارد و اقدامات زیادی برای انجام است. در سالیان اخیر پیشرفت‌ و موفقیت‌های بزرگ در سایه توجه جدی به تحقیق و پژوهش در کشور به‌ دست آمده است و بايد توان و ظرفيت دانشگاه و صنعت با يكديگر گره بخورد.
 
دارابی یادآور شد: شرایط فعالیت برای انجام كارهاي پژوهشی در موسسه کشتی سازی شهید محلاتی وجود دارد و اقدامات زیادی برای انجام است.