جمعه, 21 ارديبهشت 1403  -  2 ذي‌القعده 1445 -  10 می 2024


شهردار بوشهر: تعداد کمپ‌های نوروزی در بوشهر افزایش می‌یابد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:شهردار بوشهر با اشاره به افزایش تعداد کمپ‌های نوروزی در بوشهر گفت: تعداد کمپ‌ها در سال جاری باید از لحاظ پراکندگی و تعداد افزایش یابد تا دسترسی به این آنها برای مسافران راحت‌تر شود.

 حسین حیدری پنج شنبه شب در نشست ستاد تسهیلات سفر با تاکید بر لزوم افزایش تعداد کمپ‌های اسکان مسافران نوروزی، تصریح کرد: سرویس‌های بهداشتی و حمام برای استفاده مسافران نوروزی باید افزایش یابد و برنامه‌ریزی لازم برای خدمات‌دهی مناسب از هم‌اکنون باید صورت پذیرد.

شهردار بوشهر با اشاره به تجربه سال‌های گذشته شهرداری در خصوص جمع‌آوری چادرهای مسافرتی از سطح ساحل افزود: برای نوروز پیش رو در حال بررسی شرایط هستیم تا با ارائه راهکار و واگذاری به بخش خصوصی، با حضور شبانه‌روزی در کنار ساحل مانع از برپایی چادر شویم.

حیدری، نوسازی مبلمان شهری، رنگ‌آمیزی جداول و دیوارها، نورپردازی معابر به‌ویژه نوار ساحلی و افزایش تعداد سرویس‌های بهداشتی و حمام را از اولویت‌های ستاد تسهیلات سفر شهرداری در نیمه دوم سال عنوان کرد و افزود: تعداد کمپ‌ها در سال جاری باید از لحاظ پراکندگی و تعداد، افزایش یابد تا دسترسی به این آنها برای مسافران راحت‌تر شود.

شهردار بندر بوشهر با اشاره به اینکه مدیریت کمپ‌ها همچون سال‌های گذشته در اختیار شهرداری‌های مناطق است، افزود: تاکنون شرایط احداث کمپ‌های اسکان در پارک شغاب، دهکده گردشگری، جمعه بازار قدیم، پارک نفتکش، میدان انتظام و پارک لیان مورد بررسی قرار گرفته و به‌زودی عملیات زیرسازی و آماده‌سازی این کمپ‌ها آغاز می‌شود.

حیدری در پایان تاکید کرد که مدیران شهرداری، پیشنهادات مؤثر و سازنده شهروندان را در خصوص نحوه مدیریت اسکان مسافران مورد بررسی قرار دهند.