جمعه, 21 ارديبهشت 1403  -  2 ذي‌القعده 1445 -  10 می 2024


مهم‌ترین خواسته مردم آبپخش

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما :رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: استقرار ادارات دولتی مهم‌ترین خواسته مردم آبپخش است.

به گزارش  بوشهرما :،مصطفی رضایی صبح امروز در نشست مسئولان آبپخش با مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی با ایمان بالا و با تبعیت از ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستادند و افتخاری بزرگ را رقم زدند.

وی افزود: خدمت‌رسانی به مردم مورد توجه و تاکید است و امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: شهر آبپخش حدود 20 هزار نفر جمعیت دارد و دومین شهر شهرستان دشتستان و یکی از قطب‌های کشاورزی استان محسوب می‌شود که باید خدمات لازم به مردم ارائه شود.

رضایی با اشاره به عدم استقرار ادارات در مرکز بخش آبپخش تصریح کرد: متاسفانه حدود 5 سال از استقرار بخشداری می‌گذرد و علیرغم تلاش‌های مسئولان ادارات دولتی در بخش مستقر نشده‌اند.

وی یادآور شد: البته اداره راهور بخش آبپخش با تلاش شورا و مجموعه شهرداری در مرکز بخش مستقر شده و به مردم خدمت رسانی می‌کند و انتظار داریم سایر ادارات نیز استقرار یابند.

شهردار آبپخش نیز با اشاره به خدمات‌رسانی شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش اظهار داشت: شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش جوابگوی مردم شریف آبپخش نیست و باید به شعبه‌ای مستقل و تمام وقت تبدیل شود و این موضوع یکی از خواسته‌های به‌حق مردم بوده است.

حسین عباسی افزود: شورا و شهرداری آبپخش آمادگی کامل برای همکاری با تامین اجتماعی استان بوشهر برای استقلال تامین اجتماعی آبپخش و ایجاد شعبه‌ای مستقل را دارد و از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نخواهند کرد.

وی از تغییر مکان تامین اجتماعی آبپخش خبر داد و گفت: مکان فعلی این اداره در خور شأن خادمان تامین اجتماعی و مردم شریف شهر نیست و ان‌شاءالله با مساعدت شورای اسلامی شهر مکان مناسبی برای استقرار اداره تامین اجتماعی تعیین خواهد شد.

 
منبع: فارس