سه شنبه, 25 ارديبهشت 1403  -  6 ذي‌القعده 1445 -  14 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست فرهنگی هنری رسانه ای با طعم خرما در نما یشگاه بین المللی بوشهر


رسانه ای با طعم خرما در نما یشگاه بین المللی بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

رسانه ای با طعم خرما در نما یشگاه بین المللی

عبدالکریم نیسنی

بوشهرما:در این دنیای بی برکت مجازی بعضی ها نرمافزار شدند و بعضی ها سخت افزار عده ای هم پا به پای هر دو در رکابند .

اخیراً در ضیافت پاییزی پربرکت خرما که در نمایشگاه بین المللی بوشهر تحت عنوان خرما و صنایع وابسته برگزار و صنعتی که جان کالم مردم استان بوشهر است به مردم عرصه و عرضه گرد ید.

اما در کنار این صنعت مصفا، غرفه های متعدد قصد معرفی دستاوردهای استان را داشتند رسانه ای متفاوت عمل نمود و با پادرمیانی در این راستا غرفه ای را به خود اختصاص داد تا با اطالع رسانی خود یک گام نیز در محور توسعه بردارد.

در این غرفه نشریه هفتگی جنوب امروز به ل یدر ی دکترسی د حسین جعفری مدرس دانشگاه و صاحب امتیاز نشریه مزبور که سعی داشت به مخاطب خود بگوید خرما به تراز کشورهای جهان اول میتواند با بسترساز ی مناسب جهت ورود محصوالت به پایگاه و سبد مصرف خانواده ر اه یابد تا در این راستا حمایت همه جانبه از نخداران صورت گیرد،

نشریه جنوب امروز با بنر نوشته های خود که سراسر غرفه را به خود اختصاص داده بود تا بتوانند در ضی افت این میوه گرمسیری جنوبی مردم به این باور برسند که محصوالت خرمای سراسری استان یک صنایع مادر باالتر از ماهی و میگو است.

در حاشیه نمایشگاه حضور استانهای خوزستان که دارای خرما و شیره و فراوانی نیز است، همچن ین صنایع دستی گبه بافی لرستان و دشتی و دشتستان و شهر شُنبه و اهرم همراه با نوشیدن قهوه و چای از هسته خرما و بَلبَل یا مُشتک پیاز ی و لگیمات همراه با چای در استکان کمر باریک عربی در غرفه ها چشمگیر بود.

امی د است به برادران جعفری که به صورت انفرادی رسانه را در غرفه خرما معرفی نمودند در سایر جشنواره ها همراه با اهالی دیگر مطبوعات حضور فعال داشته باشند. انشاال