دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


دیدار کوتاه قامتان با کواکبیان + عکس

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
جمعی از اعضای هیات مدیره انجمن کوتاه قامتان بلند همت در نشست صمیمی با دکتر مصطفی کواکبیان خواسته‌ها‌ و مطالبات خویش را بیان کردند.
 جمعی از اعضای هیات مدیره انجمن کوتاه قامتان بلند همت در نشست صمیمی با دکتر مصطفی کواکبیان خواسته‌ها‌ و مطالبات خویش را بیان کردند.

مشکل اشتغال و ازدواج و مسکن ویژه از جمله درخواست‌هایی بود که آقای جلالی و سایر اعضای انجمن کوتاه قامتان برای پیگیری آن جهت رفاه حدود 15000 کوتاه قامت در سراسر کشور اصرار داشتند.
در این نشست نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی آیات و روایات اظهار داشت: براساس آموزه‌های دینی نیکوکاری صرفا ایمان به خدا و عبادت پروردگار نیست بلکه رسیدگی به خویشاوندان، ‌ایتام، مساکین، در راه ماندگان و سایر محرومان جامعه، مصداق نیکوکاری شمرده شده است.
وی با تاکید بر ضرورت انسجام انجمن، تشکیل تعاونی ویژه کوتاه قامتان از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را خواستار شد و گفت: از طریق تعاونی مذکور باید موضوع اشتغال و مسکن ویژه پیگیری شود و در صورتی که خلا قانونی نیز در این موضوعات وجود داشته باشد می‌توان با‌ طرح نمایندگان مجلس یا لایحه دولت، مشکلات را برطرف کرد. دبیرکل حزب مردم‌سالاری با اشاره به این که وظیفه نمایندگان مجلس صرفا رسیدگی به لوایح دولت نیست گفت: وکلای مردم با ارائه طرح‌های قانونی باید از حقوق همه اقشار به ویژه محرومان جامعه دفاع کنند و بدانند که محرومان جامعه فقط اعضای تحت پوشش کمیته امداد یا سازمان بهزیستی نیستند بلکه اقشار مختلفی در جامعه وجود دارند که شاید مورد بی‌توجهی و بی مهری مسوولان ذی‌ربط قرار می‌گیرند و صدای آنان به گوش دست‌اندرکاران نمی‌رسد.
وی در پایان گفت: شما فرشته‌های کوتاه قامت با همت بلندتان می‌توانید الگوی بسیاری از افراد که همت بلندی برای پیگیری خواسته‌های خویش ندارند باشید و اینجانب قول مساعد می‌دهم که پیگیر مطالبات شما باشم.