یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403  -  19 شوال 1445 -  28 آوریل 2024


مدیرکل اموال تملیکی بوشهرخبرداد:کسب مقام اول کشور در مزایده‌های سراسری سازمان اموال تملیکی توسط استان بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

بوشهرما:مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: انبارهای اموال تملیکی در استان متحول شده و کالاها با نظم و شرایط خوبی نگهداری می‌شود.

 سید علی عسکری روز جمعه در بیست و ششمین سفر استانی اعضای کارگروه نظارت، پایش و مدیریت عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به استان بوشهر، اظهار کرد: تعیین تکلیف کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی مستلزم این است که دیگر دستگاه‌های مرتبط به موقع اقدام کنند.

وی افزود: در صورت کاستی این دستگاه‌ها، رسوب کالا به پای اموال تملیکی نوشته می‌شود و این منصفانه نیست.

مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر تصریح کرد: تحول این سازمان در بوشهر و بعد از بازدید و دستورات رئیس دستگاه قضا آغاز شد.

عسکری ادامه داد: هم‌افزایی بین سازمان اموال تملیکی و سایر دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در تعیین تکلیف کالاها شکل گرفت که منجر به فروش ۱۱۰ هزار میلیارد ریال کالا شد.

وی بیان کرد: سفرهای استانی گروه پایش و نظارت به منظور برداشت جامع از وضعیت استان و تهیه بانک اطلاعاتی نظیر آمار منابع انسانی، ساختمان‌ها و وضعیت انبارهای استان برای داشبورد مدیریتی است.

مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر بیان کرد: این سفرهای استانی برای اولین بار در تاریخ سازمان انجام می‌شود.

استان بوشهر از ابتدای سال‌جاری برای چند مرتبه در مزایده‌های سراسری رتبه اول فروش را در میان ادارات کل استانی کسب کرد.

عسکری با اشاره به مشکلات و چالش‌های اداره‌کل تملیکی استان، عنوان کرد: با توجه به تغییر ساختار سازمان و تبدیل این اداره از مدیریت به اداره کل ویژه مشکلات اصلی نظیر چارت سازمانی، نیروی انسانی و خرید انبارهای بیشتر محقق نشده و کمبود فضای اداری در ساختمان فعلی از مشکلات عدیده این اداره‌کل است.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی بوشهر ادامه داد: با تمامی این مشکلات کارکنان اموال تملیکی با تلاش مضاعف موفق شده‌اند از ابتدای سال‌جاری برای چند مرتبه در مزایده‌های سراسری رتبه اول فروش را در میان ادارات کل استانی داشته باشند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: مشکلات اموال تملیکی ریشه در سنوات گذشته دارد و امیدواریم این سفرها گره از مشکلات استان‌ها باز کند.

رسول زارعی با اشاره حضور فعال مدیرکل اموال تملیکی در شورای استان به سختی کار مدیرکل و کارکنان اموال تملیکی در استان با توجه به مشکلات و میزان ورودی کالا تقدیر و تشکر و راه‌حل‌هایی به منظور رفع بخشی از مشکلات این حوزه برشمرد و بیان کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در این نشست گفت: تعاملات خوبی بین تعزیرات و اموال تملیکی در استان وجود دارد.

رضا حدادپور افزود: همکاران ما در تعزیرات تمام تلاش خود را برای تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌ها انجام می‌دهند تا کالاها در انبار اموال تملیکی تجمیع نشوند.