یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403  -  19 شوال 1445 -  28 آوریل 2024


وزیر تعاون ، کارورفاه اجتماعی: طرح‌های اقتصادی با ارزشی در استان بوشهر داریم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه و صندوق های وابسته در استان بوشهر طرح‌های اقتصادی با ارزشی دارد که ارزش افزوده‌اش به کل جامعه مخصوصاً جامعه بازنشستگان برمی‌گردد.

 سید صولت مرتضوی ظهر یکشنبه در آئین افتتاح نخستین مرکز صنایع دریایی و شیلاتی کشور در بندر دیر با تبریک عید نیمه شعبان، اظهار داشت: جمعه این هفته ۱۱ اسفند روز بسیار بزرگ، اثربخش و تأثیرگذاری است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: انتخابات نقطه قوت ملت ایران است. حضور در انتخابات به تعبیر مقام معظم رهبری هم اقتدارآور و هم امنیت‌آور است.

مرتضوی با تاکید بر اینکه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران قدرت حضور در انتخابات است، بیان کرد: از منظر ما شرکت در انتخابات ادای تکلیف واجب است برای اینکه بیداری اسلامی را توسعه می‌دهد و عزت اسلامی را اثبات می‌کند و به تعبیر مقام معظم رهبری اقتدار اسلام و جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشارکت در انتخابات امنیت ما را تضمین می‌کند و سبب می‌شود چشم طمع بیگانگان به این مملکت و مرزوبوم کور شود؛ بنابراین انتخابات صرفاً یک مشارکت سیاسی نیست بلکه یک مشارکت سیاسی ملی اقتدارآور امنیت‌آور است.

وی با تاکید بر شرکت فعالانه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: تکلیف با رأی دادن تنها ساقط نمی‌شود بلکه تکلیف ما ترویج و دعوت مردم برای شرکت در انتخابات است.

مرتضوی با بیان اینکه بسیار خرسندیم که در استان زرخیز بوشهر حاضر شدیم و چند طرح را بازدید کردیم، خاطرنشان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق‌های وابسته در این استان طرح‌های اقتصادی با ارزشی دارد که ارزش افزوده‌اش به کل جامعه مخصوصاً جامعه بازنشستگان برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه ۲ پروژه در جم و یک پروژه در کنگان داریم که امیدواریم به بهره‌برداری برسد، عنوان کرد: این طرح هم مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای است یعنی پاسخ به نیاز امروز جامعه است.

مرتضوی با تاکید بر اینکه امروز تکلیف ما تربیت نیروی مستعد مؤمن است، بیان کرد: این مرکز برای آموزش آقایان و خانم‌ها ایجاد شده است.