دوشنبه, 24 ارديبهشت 1403  -  5 ذي‌القعده 1445 -  13 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست خواندنی ها مدیرمسئول کیهان: لایحه عفاف و حجاب گسترش بی‌حجابی را به‌دنبال دارد، آنرا پس بگیرید


مدیرمسئول کیهان: لایحه عفاف و حجاب گسترش بی‌حجابی را به‌دنبال دارد، آنرا پس بگیرید

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

 

بوشهرما:تاکنون دیدگاههای گوناگونی درباره لایحه عفاف و حجاب مطرح شده که برخی از آنها حمایتی و مبتنی بر کارساز دانستن این لایحه و برخی دیگر انتقادی و با محور ناکارآمد دانستن آن است.

حسین شریعتمداری در این باره نوشته: لایحه موسوم به «‌حمایت از عفاف و حجاب‌» برخلاف نامی که بر آن نهاده‌اند، نه فقط حمایت از عفاف و حجاب نیست، بلکه در صورت تصویب، گسترش بی‌حجابی را نیز به دنبال خواهد داشت.

لایحه توضیح نمی‌دهد که آیا در فاصله ارسال پیامک‌های چهارگانه، (که فاصله زمانی آن نیز مشخص نشده است‌) از ادامه کشف حجاب آنها جلوگیری می‌شود یا نه؟! آنچه از متن لایحه برمی‌آید این است که کشف حجاب‌کنندگان با پرداخت مبالغ مورد ‌اشاره، می‌توانند به بی‌حجابی خود تا پایان مرحله چهارگانه ادامه بدهند! و درپایان مرحله چهارم نیز با پرداخت حد‌اکثر ۲ میلیون تومان (جزای نقدی درجه هفت‌) بدون رو‌به‌رو شدن با هیچ مانعی کماکان بدون حجاب در تردد باشند! به بیان دیگر آیا می‌توانند پول بدهند و بی‌حجاب باشند؟!

اگر لایحه «‌عفاف و حجاب‌» آن‌گونه که هست به تصویب برسد، نقش آن در پیشگیری از بی‌حجابی شبیه آن است که بخواهیم با کشیدن سیم خاردار از آسیب سیل جلوگیری کنیم! از این روی با جرأت می‌توان گفت تنها راه عاقلانه و کارساز برای پیشگیری از پدیده عفت‌سوز کشف حجاب و نجات فریب‌خوردگان از چنبره فریب دشمنان، پس گرفتن لایحه موسوم به «حمایت از عفاف و حجاب» است.