دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی مردم دشتستان آب سالم ندارند/آب آلوده به مدفوع و کلیفرم است


مردم دشتستان آب سالم ندارند/آب آلوده به مدفوع و کلیفرم است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.00 (1 رای)

بوشهرما: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان  با موضوع پیگیری مشکلات آب گفت: در خصوص آلودگی آب شرمنده مردم دشتستان هستیم.

 ماریا خویشدوست بعدازظهر یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه در شورای اداری شهرستان دشتستان افزود: تصمیمات خوبی در حوزه آب گرفته شده که انتظار می رود مدیران استان حمایت کنند تا آلودگی برطرف شود و مصوبات را اجرایی کنیم.




وی افزود: وقتی جواب آزمایشات آب را دریافت می کنم و متوجه می شوم آب آلوده به مدفوع و کلیفرم است ولی باید سکوت کنم و بارها نامه را به اداره اطلاعات و فرمانداری انعکاس داده ام.

خویشدوست با اشاره به اینکه در منبع آب یکی از روستاها کرم زالو دیده ایم ادامه داد: برخی اقدامات جهادی باید انجام گیرد؛ اگر پول نیست دستمان را به سمت خیرین دراز می کنیم همانطور که خیرین در مسئله بیمارستان ورود کردند؛ اگر مردم و خیرین کنارمان نبودند بیمارستانی در کار نبود‌.

وی با تاکید به اینکه در بحث سلامتی مردم پای اعتبارات را در میان نکشید  افزود: روستاهای جمیله، شاه پسرمرد، پشت پر، رونی، موردخیر، کمه زرد جز روستاهایی هستند که در اولویت قرار دارند.




 وی با اشاره به اینکه روستاهای ننیزک، ابوالفیروز، سرکره، بنداروز، وحدتیه، نظرآقا، ارم و بوشکان املاح بالایی دارند اظهار کرد: روستای قراول خانه باید مشکل کلر زنی آن برطرف شود؛ چشمه شاهزاده احمد دالکی هم بحث بهسازی را دارد که باید انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ با توجه به آمار ها و مستندات آب سالم نداشته ایم‌.

خویشدوست خطاب به فرماندار و امام جمعه برازجان درخواست کرد: در شهرستان دشتستان ۴۳ روستا بدون متولی است و ۱۲ روستا لوله کشی آب دارد اما متولی ندارد و ۳۱ روستا فاقد لوله کشی آب هستند  که این مشکل باید حل شود.

پایان پیام//