دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی بندر امام حسن دیلم ، شهری بدون حتی یک شعبه بانک ؟!


بندر امام حسن دیلم ، شهری بدون حتی یک شعبه بانک ؟!

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.50 (1 رای)

بوشهرما:بندر امام حسن دیلم به عنوان شهری که حتی یک شعبه بانک در آن دایر نیست ، خیلی جالب به نظر می رسد.

یکی از شهروندان بندر امام حسن درگفت وگو با این پایگاه خبری گفت : بندر امام حسن از وجود حتی یک شعبه بانک محروم است ومردم  این بندر مجبورند برای انجام کارهای بانکی خود به دیلم مراجعه نمایند.

وی افزود: در حالیکه همه روستاهای کشور حداقل یک شعبه بانک در آنها وجود  دارد ،  متاسفانه این بندر با جمعیت       4000     نفری فاقد شعبه بانک است و مردم مجبورند برای کوچک ترین کارهای خود به بندر دیلم رفت وآمد کنند.

 بخشدار سابق این بندر با تایید این خبر که هیچ شعبه بانکی دراین بندر دایر نیست گفت : تا دوسال قبل که بنده دراین بندر مسئولیت داشتم فقط یک باجه بانک صادرات در این بند فعال بوده است   که در حال حاضر هم خبرندارم که آیا این باجه فعال هست یاخیر؟!

حسن کریم خلیفه لیراوی افزود: البته از خیلی وقت قبل ، قرار بوده که شعبه بانک سپه دراین بندر فعال شود که بنده از این موضوع بی خبرم که آیا  این اتفاق افتاده است یانه.

قابل توجه اینکه این بندر از دوسال پیش تاکنون بخشدار هم ندارد ومعاون سیاسی ،  امنیتی واجتماعی فرمانداری دیلم با حفظ سمت به عنوان سرپرست بخشداری این بندر منصوب شده است وظاهرا قصدی برای انتصاب یک بخشدار برای این بندر وجود ندارد.

پایان پیام//