دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی درسکوت کامل خبری وبدون حضور رسانه ها:برگزاری انتخابات هیات مدیره تعاونی مرزنشینان بوشهر چه معنایی دارد؟!


درسکوت کامل خبری وبدون حضور رسانه ها:برگزاری انتخابات هیات مدیره تعاونی مرزنشینان بوشهر چه معنایی دارد؟!

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.00 (1 رای)

بوشهرما:انتخابات اعضای هیات مدیره تعاونی مرزنشینان بوشهر 2 در سکوت کامل خبری وبدون حضور رسانه ها صبح روزشنبه در مسجد دهدشتی بوشهر برگزار شد.

به گزارش "بوشهرما"براساس قانون برای برگزاری هر انتخاباتی حداقل یک هفته قبل از برگزاری  باید فراخوان برگزاری آن در مطبوعات و سایت های خبری به اطلاع مردم واعضای آن صنف برسد ولی متاسفانه این موضوع در انتخابات اعضای هیات مدیره تعاونی مرزنشینان بوشهر2 رعایت نشده و درحالیکه بیش از 50هزارنفردر این تعاونی عضو هستند تنها کمتر از 200نفر حضور داشته اند.

حضور کمتر از نیم درصد اعضای تعاونی مرزنشینان در این انتخابات نشان از این دارد که این انتخابات در خفا و پنهانی برگزار شده و بیشتر انتخاب شدگان سهامدار واقعی نبوده اندبنظر می رسد این انتخابات باید از درجه اعتبار ساقط باشد.

به گزارش " خبرنگاربوشهرما" که شخصا" در این انتخابات حضور داشته است تخلفات گسترده ای از جمله حضور اکثر کاندیداها در محل اخذ رای از ابتدا تا پایان رای گیری و هنگام شمارش آرا؛ حضور افراد غیر واجد شرایط رای دادن که سهامدار وسرپرست خانوار نبودند؛ اخذ رای بصورت خانوادگی ؛ سهل انگاری وبی توجهی هیات اجرایی؛ عدم ارائه کارت ملی یا دفترچه هنگام رای دادن؛ تبلیغات کاندیداها هنگام رای گیری بود.

پایان پیام//