دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر: جذب تسهیلات اشتغال در استان بوشهر به بیش از ۱۰۰ درصد رسید


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر: جذب تسهیلات اشتغال در استان بوشهر به بیش از ۱۰۰ درصد رسید

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.00 (1 رای)

بوشهرما: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: جذب تسهیلات اشتغال از محل تبصره ۱۸ در استان بوشهر به بیش از ۱۰۰ درصد رسید.

 مصدق کشاورزی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای دستیابی به اشتغال مناسب نیاز است که اقدامات لازم برای توسعه مهارت‌آموزی جوانان و متقاضیان کار انجام شود.

وی تقویت زیرساخت‌های مهارت‌آموزی زمینه اشتغال‌زایی در استان بوشهر را ضروری دانست و بیان کرد: استان بوشهر سال گذشته در پرداخت و جذب تسهیلات از محل تبصره ۱۸ رتبه نخست کشور را داشت و ۱۱۰ درصد اعتبارات این بخش جذب شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نرخ بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را ۲۳ درصد عنوان کرد و ادامه داد: توسعه طرح‌های مهارتی در مراکز آموزش عالی یک ضرورت است.

وی با تاکید بر ایجاد شرایط لازم برای حضور بخش خصوصی در راه‌اندازی هنرستان‌های فنی و مدارس غیرانتفاعی در استان بوشهر افزود: پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ برای راه‌اندازی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در دستور کار است.