دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی زمین‌های طرح جوانی جمعیت در دشتی، دیر و کنگان واگذار شد


زمین‌های طرح جوانی جمعیت در دشتی، دیر و کنگان واگذار شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: زمین‌های طرح جوانی جمعیت در شهرستان‌های دشتی، دیر و کنگان به متقاضیان واگذار شد.

محمدهادی رستمیان جمعه‌شب در آئین واگذاری زمین به خانواده‌های سه‌فرزندی در کنگان با تبریک ایام دهه ولایت و امامت اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی بهتر و مؤثرتر به مردم، در استان بوشهر با دستور استاندار شاهد تلاش شبانه‌روزی و مستمر برای رضایت‌مندی مردم هستیم.

وی افزود: در راستای حمایت از خانواده و در اجرای طرح جوانی جمعیت، واگذاری زمین به خانواده‌های سه فرزندی در استان بوشهر آغاز شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در نخستین روز دهه ولایت و امامت، در شهرستان دشتی و در دومین روز نیز در شهرستان‌های دیر و کنگان، زمین به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

رستمیان تصریح کرد: این طرح در واقع، سیاست تشویقی دولت است که در استان‌های مختلف در حال اجراست که با جدیت و با همراهی دستگاه‌های اجرایی در استان بوشهر با شتاب خوبی اجرایی شده است.

وی یادآور شد: متقاضیان داری شرایط با در دست داشتن مدارک و مستندات مورد نیاز به فرمانداری‌ها یا مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن مراجعه و با طی مراحل لازم، ساز و کار واگذاری زمین به مردم انجام می‌شود.

رستمیان، با بیان اینکه هر تعداد متقاضی داشته باشیم در واگذاری اراضی مشکلی نداریم گفت: در برخی شهرها، زمین به شکل ویلایی واگذار می‌شود و در برخی شهرها نیز که کمبود اراضی داریم، به صورت طبقاتی واگذار خواهد شد.