دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی افزایش دوبرابری نرخ بلیت اتوبوس های بوشهر برای اربعین حسینی


افزایش دوبرابری نرخ بلیت اتوبوس های بوشهر برای اربعین حسینی

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.00 (1 رای)

لوشهرما: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه اعزام ایمن زائران اربعین حسینی در اولویت این اداره کل است، گفت: کرایه اتوبوس از مبدا این استان به مرز شلمچه برای پیاده روی اربعین حسینی تعیین شده است.

 عبدالکریم اخترشناس روز دوشنبه با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس های اربعین از ۲۱ مرداد از طریق سایت safar724.com اظهار کرد: فعالیت اعزام کاروان‌های استان به مرز شلمچه از ۲۷ مرداد ماه آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.

وی اقزود: عرضه بلیت اتوبوس از همه شهرستان های استان و به صورت عمده از پایانه بوشهر به سمت شلمچه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد: کرایه اتوبوس به ازای هر نفر از مبدا بوشهر به پایانه مرزی شلمچه برای اتوبوس‌ های ۲۵ نفره ۵۸۶ هزار تومان و اتوبوس‌ های ۴۴ نفره ۳۴۹ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

اخترشناس با بیان اینکه از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده ای برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی استفاده می شود، گفت: رایزنی هایی نیز انجام شده تا در صورت نیاز از ظرفیت ناوگان برخی دستگاه های اجرایی و صنایع برای جابه جایی زائران اربعین خصوصا در برگشت از مرز استفاده شود.

رییس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان بوشهر همچنین به ایمن سازی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: فعال کردن پیمانکاران حوزه ایمنی، لکه گیری و خط کشی، نصب علائم، بروز رسانی سیستم روشنایی، افزایش نظارت بر مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، پیش بینی فعالیت دو موکب در استان، حضور شیفتی همکاران در مرز شلمچه و برپایی میز خدمت در پایانه مسافری بوشهر جهت نظارت مستمر بر خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اجرا شده یا در دستور کار قرار گرعته است.

اخترشناس عنوان کرد: مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای بوشهر نیز به صورت صد درصدی از نظر سیستمی و منابع انسانی برای پشتیبانی و رصد لحظه ای محورها در آمادگی کامل قرار دارد.