دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی سند جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خشونت در استان بوشهرتدوین می شود


سند جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خشونت در استان بوشهرتدوین می شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سند جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خشونت در استان بوشهر تدوین می‌شود.

اکبر پورات ظهر سه‌شنبه در نشست هیئت اندیشه‌ورز استان بوشهر اظهار داشت: برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی باید از ظرفیت بنیاد نخبگان استان استفاده شود.

وی اضافه کرد: براساس شیوه‌نامه‌های اجرایی هیئت اندیشه‌ورز تبیین و اهداف و انتظارات بنیاد نخبگان از این هیأت باید در راستای جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با تأکید بر جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های کاربردی در سطح استان اجرایی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: نشست‌های تخصصی هیأت اندیشه ورز استان، از جمله موفق‌‌ترین سلسله نشست‌هایی است که در شناخت و بررسی آسیب‌های اجتماعی و ارائه نکته نظرات کلیدی و علمی و پژوهشی تشکیل می‌شود و نسبت به نوع آسیب، راه‌کارهای علمی و عملی متناسب با آن ارائه می‌شود تا ضمن بررسی و تأیید، به ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه برای عملیاتی شدن ارسال شوند.

وی با اشاره به اینکه هیئت اندیشه ورز استان باید اندیشکده‌‌ها را به صورت تخصصی و در قالب کارگروه‌‌های ویژه تقسیم نماید، افزود: بر اساس همین ساختار تمام مسائل و موضوعات زیر نظر افراد متخصص بررسی خواهد شد تا برای هر موضوعی اندیشکده‌های خاص تعریف شود.

پورات گفت: از جمله وظایف مهم و کاربردی هیئت اندیشه‌ورز استان، ایده سازی و نظریه پردازی در حوزه مسائل اجتماعی و ایجاد ارتباط منطقی در بین جامعه فکری و دستگاه‌های اجرایی است که باید شاهد فعالیت و پویایی این هیأت در این بخش‌ها باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر پیشنهاد تدوین سند جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خشونت در استان بوشهر توسط اعضای هیئت اندیشه‌‌ورز استان مطرح کرد.