سه شنبه, 01 خرداد 1403  -  13 ذي‌القعده 1445 -  21 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر: ظرفیت تولید در نهالستان‌های استان بوشهر افزایش یافت


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر: ظرفیت تولید در نهالستان‌های استان بوشهر افزایش یافت

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.00 (1 رای)

بوشهرما:مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، ظرفیت تولید در نهالستان‌های استان بوشهر افزایش یافت.

عبدالحسین گرشاسبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای تحقق سهم استان بوشهر در طرح ملی کاشت یک میلیارد اصله نهال اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت تولید نهال در این استان بیان کرد: در استان باید سالانه سه میلیون نهال تولید شود که زیرساخت‌های لازم برای افزایش تولید نهال فراهم شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از تجهیز نهالستان‌های استان خبر داد و اضافه کرد: تولید نهال در پارک جنگلی چاه‌کوتاه از ۳۰ هزار به یک میلیون و ۲۵۰ هزار اصله نهال جنگلی افزایش یافته است.

وی با اشاره به تولید نهال در استان بوشهر با آبیاری تحت فشار و بارانی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و افزایش بارش‌ها شاهد تحقق برنامه‌های نهال‌کاری در استان خواهیم بود.

گرشاسبی افزود: با مشارکت و همراهی صاحبان صنایع مختلف بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی شاهد تحقق برنامه‌های استان در زمینه کاشت درخت خواهیم بود.