دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر: ارباب رجوع را به عنوان خانواده و پدر و مادر خود می‌بینیم


مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر: ارباب رجوع را به عنوان خانواده و پدر و مادر خود می‌بینیم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.50 (1 رای)

بوشهرما: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: ماهانه ۴۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مستمری، بیمه بیکاری، تعهدات کوتاه مدت و … هزینه می‌شود.

 محمدجواد بازدر هوا ظهر دوشنبه در نشست با امام جمعه دیر، اظهار داشت: تأمین‌اجتماعی بوشهر در قالب طرح مرشدان و در راستای ارتقای سطح سلامت روحی، روانی و جسمی بازنشستگان و مستمری‌بگیران، آنها را جهت شرکت در المپیاد ورزشی در آذربایجان غربی اعزام می‌کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر از کاهش مدت زمان پرداخت هزینه‌های درمان بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد و افزود: سال گذشته ۵۰۰ نفر از بازنشستگان تأمین اجتماعی استان به سفر مشهد مقدس اعزام شدند و امسال نیز تعدادی دیگر اعزام خواهند شد.

وی بیان داشت: در سال جاری تاکنون به ۴۰۰ نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استان تسهیلات قرض الحسنه ۲۰ میلیون تومانی پرداخت شده است.

بازدرهوا با بیان اینکه ۷۸ درصد جمعیت استان بالغ بر یک میلیون و ۳۰ هزار نفر مشمول تأمین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان مستمری برای ۴۸ هزار بیمه شده تأمین اجتماعی در استان بوشهر پرداخت می‌شود و کمترین نارضایتی در خصوص پرداخت حقوق داریم.

وی ادامه داد: تأمین اجتماعی استان بوشهر در مجموع ماهانه ۴۰۰ میلیارد تومان برای مستمری، بیمه بیکاری، هزینه ازدواج، تعهدات کوتاه مدت، مرخصی زایمان و … پرداخت می‌کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر یادآور شد: در شهرستان دیر ۹ هزار بیمه شده اصلی وجود دارد که با خانواده‌هایشان جمعیت ۲۸ هزار نفری را تشکیل می‌دهند و ماهانه ۱۲ میلیارد تومان مستمری پرداخت می‌کنیم.

بازدرهوا با بیان اینکه دیدگاه ما در خدمت رسانی این است که ارباب رجوع را به عنوان خانواده و پدر و مادر خود می‌بینیم، عنوان کرد: خدمات و عملکرد تأمین اجتماعی استان را از تریبون‌های مختلف و رسانه‌ها بیان کرده‌ایم.