سه شنبه, 01 خرداد 1403  -  13 ذي‌القعده 1445 -  21 می 2024


بازدید وزیرمیراث فرهنگی از بوستان ساحلی لیان بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از بوستان ساحلی لیان در بوشهر بازدید کرد.

به گزارش"بوشهرما"به نفل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی دکتر علی‌اصغر مونسان که به این استان سفر کرده است، پیش از ظهر دوشنبه ۱۳ بهمن‌ماه ۹۹ با همراهی تعدادی از مسئولان استان از بوستان ساحلی لیان بازدید و بر توسعه گردشگری در این شهر تأکید کرد.

بوستان لیان در قسمت جنوبی شهر بوشهر واقع شده و با ایجاد زیرساخت‌های تفریحی در محیط بوستان، شرایط حضور گردشگران را فراهم کرده است.

 وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به استان بوشهر، موزه منطقه‌ای خلیج فارس  را افتتاح کرد و  پس از آن برای افتتاح مرکز گردشگری درسا در آن محل حضور پیدا می‌کند.

او عصر امروز با حضور در بافت تاریخی بوشهر و بازدید از پروژه گذر رفیعی رشیدی، با حضور در بازارچه صنایع‌دستی مبارکی، این پروژه را نیز افتتاح خواهد کرد.

دکتر مونسان همچنین صبح روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن‌ماه به شهرستان کنگان سفر می‌کند و در مراسمی در هتل پترو جم این شهرستان، به‌صورت ویدئو‌کنفرانسی و متمرکز، با حضور رئیس‌جمهوری هشت پروژه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را افتتاح می‌کند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عصر روز سه‌شنبه در آیینی با حضور در شهرستان عسلویه هتل چریف را افتتاح خواهد کرد.