دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403  -  20 شوال 1445 -  29 آوریل 2024


حقوق دوماه آخرسال 99 نیروهای شرکتی اورژانس بوشهر پرداخت شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.50 (1 رای)

بوشهرما:رییس سازمان اورژانس ۱۱۵ بوشهر گفت: حقوق نیرو‌های شرکتی اورژانس استان پرداخت شده است و سایر مطالبات به زودی تامین اعتبار و پرداخت خواهد شد.

 عبدالرحیم دادجو، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر   در خصوص مطالبات نیرو‌های شرکتی اورژانس بیان کرد: طبق وعده داده شده حقوق نیرو‌های شرکتی اورژانس این استان برای ماه‌های بهمن و اسفند ۱۳۹۹ پرداخت شد.

وی ادامه داد: برخی مطالبات مثل اضافه‌کار، سنوات، تفاوت مسکن و عیدی این نیرو‌ها همچنان پرداخت نشده است، اما با جلسه‌ای که با معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد قرار بر این شد که به زودی سایر مطالبات هم تامین اعتبار و پرداخت شود.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ بوشهر عنوان کرد: در شرایط کرونا درآمد‌های دانشگاه کاهش پیدا کرده است و از آن جا که مبنای پرداخت نیرو‌های شرکتی درآمد‌های دانشگاه است تامین اعتبار لازم با مشکل روبه‌رو شده است.

دادجو افزود: در استان بوشهر ۵۵ دستگاه آمبولانس در قالب ۵۳ پایگاه اورژانس زمینی و هوایی با حدود ۴۰۰ نیروس عملیاتی و ستادی به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.


 

وی  عنوان کرد: بیش از ۷۰ درصد نیرو‌های اورژانس استان بوشهر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و افراد واکسینه نشده خود خواستار و منتظر دریافت واکسن ایرانی کرونا بوده‌اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: عوارض مختصر در افراد واکسینه شده مشاهده شد، اما مورد خاصی که مشکل‌زا باشد گزارش نشده است.

انتهای پیام/