جمعه, 21 ارديبهشت 1403  -  2 ذي‌القعده 1445 -  10 می 2024


شهردار بوشهر: روحیه جهادی نیاز امروز جامعه است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: شهردار بوشهر با تاکید بر تلاش همه مسئولان برای خدمت به مردم گفت: روحیه جهادی نیاز امروز جامعه است.

حسین حیدری ظهر شنبه در آئین بزرگداشت هفتم مهرماه روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی اظهار داشت: امروز فرهنگ برابری و برادری که در جبهه‌های حق علیه باطل جاری بود و حرکت جهادی رزمندگان که با ایجاد پوشش مناسب برای همدیگر سبب می‌شد هیچ کاری به تأخیر و تعویق نیفتد، نیاز روز کشور ما در حوزه‌های کاری به‌ویژه حوزه مدیریت است.

وی با اشاره به اینکه تحول در ارائه خدمت به مردم با بهره‌گیری از فرهنگ جهاد، ایثار، مقاومت و شهادت، حلقه مفقوده بسیاری از دستگاه‌ها است، افزود: اگر دستورات مقام معظم رهبری در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیاده‌سازی شود، دیگر مشکلی در جامعه نخواهیم داشت.

شهردار بوشهر با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در زمان جنگ همه در کنار هم در یک سنگر بودیم و وقتی کاری پیش می‌آمد هیچکس نمی‌گفت این کار وظیفه من نیست و همه برای انجام کار از یکدیگر سبقت می‌گرفتند. این همان روحیه جهادی مدنظر مقام معظم رهبری است که باید در جامعه و به‌ویژه ادارات و دستگاه‌های دولتی پیاده‌سازی شود.

حیدری با تاکید بر اینکه شایستگی‌ها باید ملاک عمل بوده و کسب رضایت مردم هدف همه مسئولان و مدیران قرار گیرد، تصریح کرد: در سال‌های پس از جنگ نیز جهاد سازندگی با همین روحیه جهادی و با جان‌فشانی بسیار توانست خرابی‌های جنگ را سامان دهد.