جمعه, 21 ارديبهشت 1403  -  2 ذي‌القعده 1445 -  10 می 2024


آغازعملیات اجرایی گذر جدید در جنوب شهر بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: عملیات بازگشایی گذر ٢۶ متری خواجه‌ها به بیمارستان سلمان فارسی که از خواسته‌های دیرین شهروندان این محلات بود، آغاز شد.

 شهردار بندر بوشهر صبح پنجشنبه در این مراسم اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته شهرداری بندر بوشهر با تخصیص اعتبار قابل توجه، اقدام به گشایش شریان‌های اصلی در محلات سطح شهر کرده که در این راستا باید از همکاری و همراهی اعضای شورای شهر، مالکان زمین‌های در مسیر گذر و همچنین تلاش همکارانمان در شهرداری بوشهر قدردانی کنیم.

حسین حیدری با اشاره به اینکه گذر ٢۶ متری خواجه‌ها یک گذر پدافندی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: این گذر در کنار گذر مرکز تحقیقات راه‌های ارتباطی مردم محلات جنوبی به سمت بیمارستان سلمان فارسی را تسهیل می‌کنند که از منظر پدافند غیرعامل نقش مهمی را برای مردم این محلات ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته نیز گذر عمارت ملک به میدان بهمنی توسط شهرداری گشایش پیدا کرد، افزود: خوشبختانه سال گذشته و امسال اتفاقات خوبی در باز شدن مسیرها و شریان‌های اصلی و پرترافیک شهر افتاده است.

شهردار بوشهر ادامه داد: امیدواریم با همکاری و همراهی اعضای شورای شهر و شهروندان و مالکان، برای سال آینده نیز بتوانیم این روند را ادامه دهیم.