جمعه, 21 ارديبهشت 1403  -  2 ذي‌القعده 1445 -  10 می 2024


دیشب در جایگاههای سوخت سطح بوشهر چه خبر بود ؟!!!!!!آیا این سوءمدیریت متوجه شرکت پخش فرآورده های نفتی بوشهر است ؟

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:اکبر فلاحت کار خُمِیران پایگاه خبری تحلیلی بوشهر ما:

به گزارش خبرنگار "بوشهرما"در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ جایگاه سوخت شهر اعلام می کند سوخت تمام شد .

جایگاه برج در حال تعمیر و فاقد سوخت !!!!!! بلافاصله جایگاه‌های دیگر اعم از جایگاه پرواز ( فلکه هوایی ) ، جایگاه سوخت خیابان باغ زهرا و جایگاه تنگک با انبوه خودرو با صف های طولانی تشکیل میگردد و این شلوغی تا ساعت ۲ بعداز نیمه شب ادامه می یابد .

جایگاه پرواز ۳ ورودی خود را بدلیل کمبود سوخت بسته و یک ورودی برای انبوه خودروها باز است .

آیا این سوءمدیریت متوجه شرکت پخش فرآورده های نفتی بوشهر است ؟ یا عدم مسؤلیت پذیری جایگاه دار شهر و برج ؟ آیا استرس های ناشی از تغییر ناگهانی و هر روزه اقلام معیشتی و ضروری کافی نیست که مردم دغدغه سوخت را هم علاوه بر سایر مشکلات روزمره زندگی تجربه نمایند ؟

آیا مردم تحمل اینهمه فشار را دارند ؟ آقایان مسئول صبر و تحمل مردم نیز حدی دارد فشار های مضاعف را از روی دوش این اقشار آسیب پذیر بردارید که ۹۰ درصد آنها در طی این چند سال اخیر آسیب پذیر و فقیر شده اند و از صبر و تحمل این مردم سواستفاده نکنید که شاید روزی این کاسه صبر لبریز شده و سیلاب خشم ایشان که ناشی از عدم مدیریت صحیح در تمامی سطوح اقتصادی ، اجتماعی ست همه شما را با خود ببرد . تا دیر نشده مردم را دریابید محک زدن آستانه‌ تحمل مردم هزینه بر است !!!!!!! تهیه عکس و خبر : اکبر فلاحت کار خُمِیران پایگاه خبری تحلیلی بوشهر ما

عکس شماره یک :جایگاه سوخت برج در حال تعمیر

عکس شماره 2:جایگاه پرواز فلکه هوایی

عکس شماره 3:جایگاه پرواز

عکس شماره 4:جایگاه پرواز

پایان پیام//