یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403  -  19 شوال 1445 -  28 آوریل 2024


واگذاری زمین به 1800خانواده شهید دراستان بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.50 (1 رای)

بوشهرما: احمد محمدی‌زاده چهارشنبه شب در آیین تجلیل از همسران شهدا با گرامیداشت یاد و خاطرات شهدای 8 سال دفاع مقدس بر توجه به رسیدگی به مطالبات همسران شهدا تأکید کرد و اظهار داشت: این هفته 300 قطعه زمین مسکونی به فرزندان و همسران شهدا واگذار شد و این مهم در سال آینده ادامه دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به واگذاری زمین مسکونی تا  سه ماه نخست سال آینده گفت: تلاش می‌شود یک‌هزار و 800 فرزند و همسر شهید واجد شرایط استان بوشهر تا سه ماه نخست سال آینده زمین مسکونی به آنان تحویل شود.

وی نقش همسران و فرزندان شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهم دانست و بیان کرد: سرکشی از همسران و خانواده شهدا و تحقق مطالبات و خواسته‌های آنان از مأموریت‌های مهم مسئولان است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه شهدا زنده هستند و از خداوند متعال روزی می‌گیرند، اضافه کرد: پایداری نظام اسلامی ایران به سبب ایثارگری و خون پاک شهدای گرانقدر است و دشمنان در 45 سال گذشته با انواع توطئه و دسیسه نه تنها نتوانستند نور نظام اسلامی ایران را کم‌رنگ کنند، بلکه جمهوری اسلامی ایران هر روز قوی‌تر می‌شود.

استاندار بوشهر حفظ نظام اسلامی ایران را مدیون خون پاک شهدای گرانقدر دانست و تأکید کرد: تکریم و احترام فرزند و همسران شهدا مورد توجه ویژه قرار دارد و در این زمینه مردم شهیدپرور استان بوشهر به خانواده ایثارگران احترام خاصی قائل هستند.